اخبار

دیدار دانشجویان خارجی دانشگاه لرستان با رئیس دانشگاه

۱۳۹۷/۱۲/۱۵

 

رئیس دانشگاه لرستان، در نشست صمیمی با دانشجویان خارجی دانشگاه لرستان، گفت:«از جمله برنامه های مهم کاری تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، تقویت دیپلماسی علمی بین المللی، به ویژه گسترش همکاریهای مشترک علمی، پژوهشی با دانشگاهها و مراکز علمی کشورهای اسلامی است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، ظهر روز چهارشنبه، 15 اسفندماه، دانشجویان خارجی دانشگاه لرستان، با رئیس دانشگاه، دکتر خسرو عزیزی، در محل اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان، دیدار و گفتگو کردند.  

دکتر عزیزی، در سخنانی، تصریح کرد:«از نظرات و پیشنهادات سازنده استقبال می کنیم و چنین نشستهایی، بایستی تداوم داشته و به صورت منظم و در فواصل زمانی معین، برگزار شوند».

رئیس دانشگاه لرستان، تشریح کرد:«همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، آن است که تعداد بیشتری از دانشجویان خارجی، دانشگاه لرستان را به عنوان دانشگاه محل تحصیلشان، انتخاب کنند».

وی، خبر داد:« شورای راهبردی دانشجویان خارجی دانشگاه، تشکیل شده است که یک گام اثرگذار در جهت انجام سریعتر و بهتر امورات و خدمات دانشگاهی مرتبط با دانشجویان خارجی دانشگاه لرستان است».

در این دیدار و گفتگو، از گروه همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه لرستان، آقایان دکتر محمودرضا مرادیان و بهروز دریکوند و همچنین، رئیس دفتر ریاست دانشگاه لرستان، افشین مرادی فرد، حضور داشتند.

دانشجویان خارجی حاضر در این نشست، از همکاری تیم مدیریتی و کارکنان دانشگاه لرستان، تشکر کردند.

همچنین، برخی مشکلات نیز بیان شد که رئیس دانشگاه لرستان، دستورات لازم برای پیگیری را صادر نمود.



 


۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۰
۳۲۷۴ بازدید