اخبار

آغاز به کار همایش بین المللی سیره علوی/ دکتر عزیزی: سیره امام علی (ع) برای همه ما یک الگوی کامل زندگی است

۱۳۹۷/۱۲/۰۸

 

رئیس دانشگاه لرستان و رئیس دهمین همایش بین المللی سیره علوی، دکتر خسرو عزیزی، گفت:«همه صفات بارز الهی در وجود مقدس حضرت امام علی (ع) تبلور یافته است و سیره حضرت علی (ع) برای همه ما یک الگوی کامل در همه جنبه های زندگی است».

دکتر خسرو عزیزی، در آیین افتتاح دهمین همایش بین المللی سیره علوی که صبح روز چهارشنبه، 8 اسفندماه در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان با حضور دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر کشور و امام جمعه موقت تهران، آیت اله کاظم صادقی برگزار شد، تشریح کرد:«تعداد 320 مقاله از داخل و خارج از کشور برای این همایش ارسال شد که نزدیک به 170 مقاله در قالب سخنرانی و پوستر برای این همایش پذیرفته شد».

وی اظهار داشت:«مقالات پذیرفته شده در پنلهای تخصصی اجتماعی و اقتصادی پذیرفته شده اند و با پیگیریهای انجام شده، مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز ثبت می شوند».

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت:«تراز این دوره از همایش در سطح بین المللی است و مهمانان مختلفی از کشورهای دیگری همچون مصر، عراق، پاکستان و افغانستان در این همایش شرکت نموده اند».

دکتر عزیزی افزود:«از مقالات برگزیده تجلیل می شود».

دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی، با رویکرد «امام علی(ع)، اقتصاد و جامعه»، توسط بنیاد بین‌المللی غدیر و دانشگاه لرستان و با همکاری جهاد دانشگاهی لرستان، آموزش و پرورش لرستان، استانداری لرستان، صدا و سیمای لرستان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دانشگاه فرهنگیان لرستان، دانشگاه پیام‌نور لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی لرستان، برگزار شده است.

در آیین افتتاح، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر، آیت اله کاظم صدیقی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، آیت اله سیداحمد میرعمادی، استاندار لرستان، سیدموسی خادمی، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، سیدضیاء هاشمی، و سایر مدیران دستگاههای اجرایی استان حضور داشتند.  


 

 


۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۰
۲۸۹۳ بازدید