اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: جایگاه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک جایگاه مهم و ارزشمند است/ افزایش مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان

۱۳۹۷/۱۲/۰۷

 

رئیس دانشگاه لرستان گفت:«تقارن روز مادر و زن با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، نشان از جایگاه مهم زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد».

دکتر خسرو عزیزی، در آیین گرامیداشت روز مادر و زن که صبح روز سه‌شنبه، 7 اسفندماه، همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز تولد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با حضور کارکنان و اعضای هیئت علمی زن شاغل دانشگاه لرستان در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه برگزار شد، تشریح کرد:«از ابتدای انقلاب تاکنون، جایگاه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک جایگاه ارزشمند بوده و دولت تدبیر و امید نیز توجه ویژه ای به مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان، داشته است».

دکتر عزیزی، سالروز ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را نیز به جامعه دانشگاهی، شادباش گفت.

رئیس دانشگاه لرستان، تشریح کرد:«حضرت فاطمه زهرا(س) که اُسوه کامل یک انسان الهی است برای مادران و زنان، یک الگوست و این، مایه افتخار جامعه زنان است».

دکتر عزیزی، از تلاشهای کارکنان و اعضای هیئت علمی زن شاغل دانشگاه لرستان نیز، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است این مراسم توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، ناهید پرویزپورفرد نیز در این مراسم حضور داشت.

براساس قرعه کشی، به تعداد 41 نفر از کارکنان و اعضای هیئت علمی زن شاغل دانشگاه لرستان که در این مراسم شرکت کرده بودند، جوایزی از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، اهدا شد.

 


 


۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰
۲۶۹۹ بازدید