اخبار

برگزاری مراسم روز زن توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با حضور رئیس دانشگاه و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان

۱۳۹۷/۱۲/۰۷

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و سالروز تولد رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را با حضور رئیس دانشگاه لرستان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، برگزار کرد.

این مراسم، صبح روز سه شنبه، هفتم اسفندماه، همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و زن، در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان (دانشکده ادبیات و علوم انسانی)، با حضور و استقبال کارکنان زن و اعضای هیئت علمی زن دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این مراسم، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، ناهید پرویزپورفرد، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل و سایر مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حضور داشتند.

رئیس دانشگاه لرستان (دکتر عزیزی) و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان (پرویزپورفرد)، در سخنانی، فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن و همچنین سالرزو تولد رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را به همه  جامعه زنان، به ویژه به کارکنان زن و اعضای هیئت علمی زن دانشگاه لرستان شادباش گفتند و بر جایگاه مهم مقام مادر و زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأکید کردند.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی از زحمات کارکنان زن و اعضای هیئت علمی زن دانشگاه لرستان، تشکر کرد.

در این مراسم، از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، از زحمات مدیرکل امور بانوان و استانداری لرستان، با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

همچنین از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، از خانمها: محبوبه امین تاری (نفر برتر مسابقات کشوری نهج البلاغه)، سیده فاطمه موسوی (نفر اول مسابقه آشنایی با متن کامل قانون اساسی) و شبنم مؤمنی (نفر سوم آشنایی کامل با متن قانون اساسی) که از بانوان شاغل دانشگاه لرستان هستند، با اهدای جوایزی، تقدیر شد.

در پایان مراسم نیز، قرعه کشی برگزار و به قید قرعه، به تعداد 41 نفر از کارکنان زن و اعضای هیئت علمی زن شرکت کننده در این مراسم، با اهدای جوایزی، تجلیل شد.



 


۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰
۲۹۲۷ بازدید