اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: تکریم خانواده های معظم شهدا رسالت همیشگی است/ توطئه های دشمن نقش برآب می شوند

۱۳۹۷/۱۱/۱۷

رئیس دانشگاه لرستان گفت:«نزدیک به 40 درصد از مجموع تعداد کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، از خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان هستند».

دکتر خسرو عزیزی در آیین تجلیل از کارکنان و اعضای هیئت علمی فرزند، برادر و خواهر شهید دانشگاه لرستان که صبح روز چهارشنبه، 17 بهمن ماه، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، در محل مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد:«در زمان دوران دفاع مقدس، حربه دشمن علیه نظام اسلامی، جنگ سخت افزاری بود؛ اما در حال حاضر، دشمن به جنگ اقتصادی رو آورده است که در این زمینه هم باید هوشیار باشیم و با وحدت و انسجام، توطئه های دشمن را خنثی نماییم».

رئیس دانشگاه لرستان، توضیح داد:«رسالت همه ماست که همیشه مدافع راه شهیدان باشیم و همواره خانواده های معظم شهدا را تکریم کنیم».

دکتر خسرو عزیزی، بیان داشت:«همیشه باید دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را برای جامعه به ویژه برای جوانان و دانشجویان، تببین کنیم».

وی اظهار داشت:«در اواخر دوران حکومت طاغوت، دانشگاه لرستان تحت عنوان شاخه شمالی دانشگاه جندی شاپور اهواز، با تعداد چهار رشته تحصیلی علوم پایه ایجاد شد؛ در حالی که الان به برکت انقلاب اسلامی، شاهد هستیم که دانشگاه لرستان، با تعداد 9 هزار دانشجو، 300 عضو هیئت علمی و 500 کارمند و بهره مندی از انواع رشته های تحصیلی، امکانات خوبی را برای جوانان فراهم کرده است».  

 رئیس دانشگاه لرستان گفت:«ایجاد مراکز متعدد دانشگاهی در شهرهای مختلف کشور، از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است».

دکتر عزیزی، تصریح کرد:«ان شاالله، دسیسه های دشمن، همچون گذشته، نقش برآب می شوند».

گفتنی است این آیین، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این آیین، پرچم متبرک حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع)، بر مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، به اهتزاز درآمد و تعویض پرچم، صورت گرفت.



 


۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۰:۰۰
۳۳۶۰ بازدید