اخبار

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی: انقلاب اسلامی یکی از نعمتهای بزرگ خداوند است

۱۳۹۷/۱۱/۱۳

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، گفت:«انقلاب اسلامی ایران، یکی از نعمتهای بزرگ خداوند است».

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، در آیین تجدید میثاق با شهدا و پیاده روی همگانی ویژه دانشگاهیان دانشگاه لرستان که صبح روز شنبه، 13 بهمن ماه، با حضور مسئولان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان،برگزار شد، تشریح کرد:«همیشه باید قدردان نعمتهای خداوند باشیم و انقلاب اسلامی ایران، یکی از نعمتهای بزرگ خداوند است».

وی تصریح کرد:«به برکت انقلاب اسلامی و با زعامت ولایت فقیه، دستاوردهای راهبردی مهمی از جمله استقلال، امنیت، آزادی و مردم سالاری دینی برای کشورمان، به دست آمده است که بایستی قدردان این دستاوردهای مهم و راهبردی باشیم».

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، توضیح داد:«از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تحقق شعار «ما می توانیم»، است که تحقق عینی این شعار، در کسب رتبه های متعدد در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، فناوری، نظامی و هسته ای برای ایران اسلامی، بوده است».

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان، اظهار داشت:« ایران، به برکت انقلاب اسلامی، در حوزه فناوری، جزء 10 کشور برتر دنیاست و در زمینه تولید علم نیز، رشد علمی ایران، یازده برابر میانگین جهانی، بوده است».

 حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، افزود:«این یک دستاورد بسیار مهم است که ایران با وقوع انقلاب اسلامی، از یک کشور وابسته به یک کشور مستقل دارای نظریه مقاومت، تبدیل شد».

وی تصریح کرد:«ما باید نظریه مقاومت را بیش از پیش، ترویج کنیم و این نظریه، یک نظریه کاربردی موفق است».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، بیان داشت:«به واسطه نظریه مقاومت است که شاهد موفقیت در کشورهای سوریه و عراق بوده ایم و ان شاالله، در کشورهای یمن و بحرین هم این نظریه، نتایج موفقی خواهد داشت».

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، توضیح داد:«طبیعی است که کمبودها و کاستی هایی هم داریم؛ اما این کمبودها و کاستی ها، گذرا هستند و با کار و تلاش مضاعف، رفع خواهند شد».

وی تأکید کرد:«آنچه پایدار و استوار است دستاوردهای راهبردی انقلاب اسلامی است که همواره باید قدردان و شکرگزار اینگونه دستاوردها باشیم».

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان، تشریح کرد:«در مدت چهل سالی که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، در زمینه هایی همچون هسته ای و موشکی هم شاهد پیشرفتهای مهمی بوده ایم که از جمله مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است».

گفتنی است در این آیین که همزمان با دومین روز از ایام مبارک دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزار شد، به قید قرعه، از تعداد 40 نفر از کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، با اهدای جوایزی، تقدیر شد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، این آیین را برگزار کرد.



 


۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۰
۲۸۱۷ بازدید