اخبار

مبادله موافقت نامه های همکاری مشترک علمی و پژوهشی دانشگاه لرستان و پلیس استان

۱۳۹۷/۱۱/۰۹

 

جلسه مشترک مسئولان نیروی انتظامی استان لرستان و رؤسای دانشکده های دانشگاه لرستان و مدیران کارآفرینی و پژوهشی این دانشگاه، برگزار و موافقت نامه های همکاری مشترک علمی و پژوهشی، مبادله شد.

این جلسه، ظهر روز سه شنبه، 9 بهمن ماه، به ریاست سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان، در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد.

سرهنگ میراحمدی، بر تقویت همکاریهای مشترک علمی و پژوهشی بین دانشگاه لرستان و نیروی انتظامی استان، تأکید کرد.

سرهنگ میراحمدی، گفت:«تعامل بین محققان و پژوهشگران دانشگاهی و پلیس، برای رفع برخی چالشها همچون آسیبهای اجتماعی، بایستی بیشتر شود و گسترش یابد».   

در این جلسه، سرهنگ محمدرضا مرادیان، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان لرستان، گفت:«پلیس، این آمادگی را دارد که همکاری خود را با محققان و پژوهشگران دانشگاهی در جهت انجام تحقیقات و پژوهشهای کاربردی، تقویت نماید».

وی توضیح داد:«مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی لرستان، در زمینه تحقیقات و پژوهشهای دانش بنیان، اقدامات خوبی انجام داده است».  

مدیر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، دکتر سیدنجم الدین الماسی، از آمادگی دانشگاه لرستان برای انعقاد تفاهم نامه های متعدد علمی و پژوهشی در زمینه های مختلف با مراکز مختلف از جمله پلیس، خبر داد. 

دکتر الماسی، گفت:«هرچقدر بتوانیم پژوهشها و تحقیقات کاربردی را در جامعه تقویت کنیم در رفع چالشها و مشکلات نیز موفق تر خواهیم بود».

رؤسای دانشکده های علوم اقتصادی و اداری (دکتر طاهری نیا)، علوم پایه (دکتر دادستانی)، کشاورزی و منابع طبیعی (دکتر شاکرمی)، فنی و مهندسی (دکتر امیدی نسب)، مدیر امور پژوهشی دانشگاه لرستان (دکتر احمدی خلجی) و مدیر گروه همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه لرستان (دکتر حاتمی کن کبود) نیز نقطه نظرات خود را در راستای تقویت همکاریهای مشترک علمی و پژوهشی، بیان نمودند.  

 در ادامه، موافقت نامه های مختلف همکاریهای مشترک علمی و پژوهشی، مبادله شد.



 


۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۰:۰۰
۴۲۸۹ بازدید