اخبار

جلسه شورای استانی مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان

۱۳۹۷/۱۱/۰۹

 

جلسه شورای استانی مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، در حوزه ریاست دانشگاه لرستان، برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان، در این جلسه که صبح روز سه شنبه، 9 بهمن ماه برگزار شد، تشریح کرد:«استقلال، آزادی، امنیت، مردم سالاری دینی، و خودباوری دینی، از جمله  مهم ترین دستاوردهای راهبردی انقلاب اسلامی ایران هستند».

حجت السلام و المسلمین قدرتی، تصریح کرد:«خوشبختانه، ایران اسلامی در این مدت چهل سال، با اقتدار در مسیر پیشرفت در زمینه های مختلف، حرکت کرده است».

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان، بیان داشت:«دشمن همواره تلاش کرده است با حربه ها و ابزارهای مختلف، با نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنی کند؛ ولی تاکنون، موفق نشده و در آینده هم موفق نخواهد شد».

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، تشریح کرد:«تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان و دانشجویان، یک رسالت مهم است که همگی باید تلاش کنیم این دستاوردها را به درستی برای جوانان تشریح کنیم».

گفتنی است در این جلسه، مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان، نقطه نظرات و دیدگاههای خود را در جهت هرچه بهتر برگزار نمودن آیینهای چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، بیان نمودند. 


 


۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۰:۰۰
۲۵۳۴ بازدید