اخبار

چهل سال خدمت به دانشجویان در گفتگو با معاون دانشجویی دانشگاه لرستان

۱۳۹۷/۱۱/۰۸

 

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت اله یونسی گفت:«در مدت 40 سال گذشته، اقدامات و فعالیتهای مهمی در زمینه توجه به امورات رفاهی دانشجویان، صورت گرفته است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر یونسی، در گفتگو با خبرنگار ما، تشریح کرد:«با اقدامات زیرساختی انجام شده در دانشگاه لرستان، مشکل کمبود خوابگاه برای دانشجویان دختر، به صورت کامل رفع شده است».

وی اظهار داشت:«از جمله اقدامات انجام شده، نوسازی سالنهای ورزشی متعدد دانشجویی در دانشگاه لرستان است و خوشبختانه در این حوزه هم اقدامات زیرساختی مهمی انجام شده است تا بحث ورزش، تندرستی و شادابی دانشجویان نیز بیش از پیش، تقویت شود».

دکتر یونسی توضیح داد:«با پیگیریهای تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، برنامه ریزی شده است تا خوابگاه دانشجویی پسران، با حمایت صندوق رفاه دانشجویان و سازمان دانشجویان وزارت علوم، با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال و ظرفیت 300 نفر، در محل سایت مرکزی دانشگاه لرستان(کمالوند)، ساخته شود تا بتوانیم گامهای مهمی در بحث رفع کمبود خوابگاههای دانشجویی پسران نیز برداریم».

وی بیان داشت:« به برکت انقلاب اسلامی، در همه زمینه ها شاهد تحول و رشد بوده ایم؛ از جمله: در موضوع پرداخت تسهیلات دانشجویی، در مدت این چهل سال، تسهیلات متعددی به دانشجویان پرداخت شده که در جهت توجه به امورات رفاهی دانشجویان است؛ برای نمونه، در سالهای اخیر بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی به دانشجویان پرداخت شده است». 

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان تصریح کرد:«در دوره دولت تدبیر و امید نیز، میزان پرداختی ها در قالب وامهایی دانشجویی، رشد داشته است».

دکتر حجت اله یونسی ادامه داد:«در بحث نظارت بر خوابگاههای دانشجویی استان، نیز اقدامات اثرگذاری برای ارتقای نظارتها و توجه به رفاه دانشجویان ساکن خوابگاهها صورت گرفته است».

دکتر یونسی تصریح کرد:«تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، از انتقادات و پیشنهادات برای بهبود امور رفاهی دانشجویان استقبال می کند».

 

 


۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۰:۰۰
۳۱۳۹ بازدید