اخبار

انتصاب حجت الاسلام و المسلمین قدرتی به عنوان رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان

۱۳۹۷/۱۱/۰۶

 

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، به عنوان رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان، منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی که در حال حاضر، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان است با حکم رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها(حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی)، به عنوان رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان، منصوب شد.

در حکم رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، خطاب به حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، آمده است:

«به منظور تسهیل در مدیریت دفتر مرکزی نسبت به دفاتر نهاد و ایجاد هماهنگی در فعالیتهای دفاتر نهاد و نیز تقویت بیشتر شورای استانی، باتوجه به تجارب ارزنده و تلاشهای صمیمانه و صادقانه جنابعالی، به موجب این حکم، به مدت دو سال به عنوان رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، در راستای تحقق اهداف نهاد در فراهم کردن زمینه مشارکت دفاتر در تصمیم سازی امور مختلف نهاد، ایجاد فضای صمیمی و مناسب بین مسئولان دفاتر، مدیران گروههای معارف و دبیران هم اندیشی اساتید، بیش از پیش، موفق باشید».

همچنین، در این حکم، از زحمات رئیس پیشین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی، تقدیر و تشکر شده است.

 


 


۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۰
۲۸۵۵ بازدید