اخبار

جلسه هماهنگی اردوهای دانشجویی راهیان نور و تأکید دکتر عزیزی بر دانشجومحوری در اجرای برنامه ها

۱۳۹۷/۱۰/۲۴

رئیس قرارگاه شهید علم الهدی استان لرستان، دکتر خسرو عزیزی، در جلسه هماهنگی برای برگزاری هرچه بهتر اردوهای دانشجویی راهیان نور، گفت:«ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک رسالت همیشگی برای همه ماست».

در این جلسه که صبح روز دوشنبه، 24 دی ماه در محل اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان تشکیل شد، رئیس دانشگاه لرستان، تشریح کرد:«اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور، باعث تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت یاد و خاطره شهداست».

دکتر عزیزی تشریح کرد:«خوشبختانه، در سالهای گذشته، اردوهای راهیان نور دانشجویی به خوبی برگزار شده اند و امسال هم تلاش این است که با برنامه ریزی کامل، این اردوها برگزار شوند».

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد:«اگر یک ردیف مشخصی در بحث تخصیص بودجه برای راهیان نور وجود داشته باشد مشکلات مرتبط با برخی کمبودهای اعتباری نیز رفع خواهند شد».

در این جلسه که مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان، سرهنگ محمدی نیز حضور داشت تصویب شد که حداکثر تا تاریخ 27 دی ماه، دانشگاهیان استان تعداد سهمیه های خود را برای راهیان نور اعلام کنند.

همچنین، تصریح شد که اردوهای دانشجویی راهیان نور، از نوع دانشجومحور باشند.

گفتنی است از تاریخ 25 دی ماه تا 25 بهمن ماه، ثبت نام برای شرکت دانشجویان در اردوهای راهیان نور، شروع و از تاریخ 25 بهمن ماه تا 24 اسفندماه، نیز اعزامها آغاز می شوند.

 در سال گذشته (96)، بیش از 1700 دانشجو از دانشگاههای استان لرستان در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی، اعزام شدند.

در این جلسه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان (حجت الاسلام و المسلین قدرتی)، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان (حجت الاسلام و المسلمین دکتر فلاحی اصل)،رؤسا و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای استان لرستان، حضور داشتند.


 


۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰
۳۴۷۱ بازدید