اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی برای انتشار دومین شماره فصلنامه تخصصی ایدوکا

۱۳۹۷/۱۰/۲۴

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برای انتشار دومین شماره فصلنامه تخصصی ایدوکا (ایده پردازی و کارآفرینی)، برگزار شد.

این جلسه، ظهر روز یکشنبه، 23 دی ماه با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان، دکتر امیری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر فلاحی اصل، مدیر فرهنگی بنیاد نخبگان استان لرستان، کلانتری، مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، افخمی، دبیر کارگروه فصلنامه تخصصی ایدوکا و مسئول نشریات دانشگاه لرستان، مهدی امید، در محل دفتر مدیریت فرهنگی دانشگاه لرستان برگزار شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان، دکتر حمزه امیری در این جلسه از تلاشهای صورت گرفته در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و همکاری با بنیاد نخبگان استان برای انتشار فصلنامه تخصصی ایدوکا، تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه، تصویب شد که از عوامل دست اندرکار نشریه تخصصی ایدوکا، تقدیر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر فلاحی اصل نیز بر تقویت نشریات تخصصی در محیطهای علمی دانشجویی تأکید کرد و گفت:«همکاریهای مشترک علمی برای تقویت نشریات تخصصی علمی را باید بیش از پیش، گسترش داد».

هدف از انتشار نشریه تخصصی ایدوکا، تقویت فرهنگ کارآفرینی، ایده پردازی و خلاقیت در بین دانشجویان است.  

گفتنی است چندی پیش، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر غفاری، از تلاشهای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در جهت انتشار فصلنامه تخصصی ایدوکا تقدیر نمود.



 


۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰
۲۶۸۶ بازدید