اخبار

دانشگاه لرستان میزبان هشتمین گردهمایی معاونان پشتیبانی و مدیران بودجه و تشکیلات دانشگاههای منطقه پنج کشور

۱۳۹۷/۱۰/۲۳

 

هشتمین گردهمایی معاونان پشتیبانی و توسعه دانشگاههای دولتی منطقه پنج کشور، با حضور مدیران بودجه و تشکیلات این دانشگاهها و به میزبانی دانشگاه لرستان، برگزار شد.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، در این گردهمایی که صبح روز یکشنبه، 23 دی ماه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت:«برگزاری نشستها و گردهماییهای مشترک بین دانشگاههای منطقه پنج کشور، باعث تقویت تبادل نظر برای رسیدگی بهتر و اثرگذارتر به مشکلات و مسائل مشترک بین این دانشگاههاست».

دکتر عزیزی تشریح کرد:«رسیدن به وحدت رویه در جهت رفع مشکلات، از جمله اهداف مهم برگزاری اینگونه نشستها و گردهمایی هاست».

در ادامه این گردهمایی، معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، دکتر محمد جعفری هم در سخنانی گفت:«همفکری و همکاری بین دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دولتی منطقه پنج کشور باید بیشتر از گذشته تقویت شود تا بتوانیم در جهت رفع مشکلات مشترک بین این دانشگاهها، به وحدت رویه و نظامندتر شدن آیین نامه های مشترک، برسیم».

دکتر جعفری خواستار شد که کارگروههای مشترک بین دانشگاههای منطقه پنج کشور، در زمینه های مختلف تشکیل بشود تا این دانشگاهها بتوانند با همفکری همدیگر، مشکلات را رفع نمایند.

وی تصریح کرد:«استفاده از تجربیات همدیگر، یک موضوع مهم است که بایستی تقویت شود».

در ادامه، حاضران در گردهمایی، دیدگاههای خود را درباره موضوعات مختلف از جمله بحث تخصیصهای بودجه ای، آیین نامه های استخدامی اعضای غیر هیئت علمی و سایر موضوعات، بیان نمودند.

گفتنی است دانشگاههای منطقه پنج کشور (وزارت علوم)، شامل دانشگاههای لرستان، آیت العظمی بروجردی، ایلام، رازی کرمانشاه، صنعتی کرمانشاه و کردستان می شود.

چندی پیش نیز، دانشگاه لرستان، میزبان دوازدهمین نشست مدیران اداری دانشگاههای منطقه پنج کشور بود.




۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۰۰
۲۹۲۳ بازدید