اخبار

بازدید مدیرکل سیاسی استانداری لرستان و دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان از خوابگاههای دانشجویی دخترانه سایت مرکزی دانشگاه لرستان

۱۳۹۷/۱۰/۰۸

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان و دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان لرستان، ماشاءاله نعمتی، از خوابگاههای دانشجویی دخترانه سایت مرکزی دانشگاه لرستان و سلف سرویس مرکزی این دانشگاه، واقع در کمالوند خرم ­آباد، بازدید کرد.

ماشاءاله نعمتی، به همراه رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و رئیس کمیته نظارت بر خوابگاههای خودگردان استان لرستان، دکتر حجت اله یونسی و مسئول دبیرخانه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان (رضایی)، از مجموعه خوابگاههای دانشجویی دخترانه سایت مرکزی دانشگاه لرستان (کمالوند خرم آباد)، بازدید و با دانشجویان دختر ساکن این خوابگاهها، گفت­گو نمودند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان و دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان لرستان، ماشاءاله نعمتی، در گفتگو با دانشجویان، گفت:«خوشبختانه با برنامه­ ریزیهای انجام شده، اقدامات خوبی در راستای تقویت امکانات رفاهی خوابگاههای دانشجویی، انجام شده است».

وی افزود:«هدف از اینگونه بازدیدها، آشنایی هرچه بیشتر با مسائل و مشکلات دانشجویان ساکن خوابگاهها و گفتگو با آنهاست».

نعمتی، تشریح کرد:« در بخش امنیت نرم ­افزاری، به­ دنبال افزایش رضایت اجتماعی هستیم و خوشبختانه، در این بازدید، دانشجویان از خدمات ارائه شده، اظهار رضایت نمودند و رویکرد این است که بازدیدها به صورت مرتب تداوم یابند».

در این بازدید، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی نیز گفت:«از نظر فضای خوابگاهی برای دانشجویان دختر، با زیرساخت­ سازیهایی که انجام شده، هیچ­گونه کمبودی نداریم و برنامه ریزی کرده­ ایم با تسهیلات بانکی و همکاری صندوق رفاه دانشجویان، کمبودها در بخش خوابگاه پسران را نیز رفع نماییم».

دکتر عزیزی، تصریح کرد:«تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، همواره از انتقادات و پیشنهادات سازنده برای بهبود وضعیت خوابگاهها، استقبال می­کند».

گفتنی است مجموعه خوابگاههای دانشجویی سایت مرکزی دانشگاه لرستان، ظرفیت پذیرش بیش از یک هزار دانشجوی دختر را دارند.  


 

 


۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰
۴۵۸۳ بازدید