اخبار

انعقاد تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه لرستان و شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان

۱۳۹۷/۱۰/۰۵

 

تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه لرستان و شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، منعقد شد.

ظهر روز چهارشنبه، پنجم دی ماه، با حضور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان لرستان، مهندس مصیب رستمی، و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر محمد فیضیان، تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه لرستان و شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان لرستان، منعقد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، در این رابطه، گفت:«خوشبختانه، بین دانشگاه لرستان و دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی استان، تفاهم نامه های مشترک متعددی منعقد شده که در مسیر تقویت ارتباط بین دانشگاه با جامعه است».

دکتر فیضیان، افزود:«بایستی پژوهشها و تحقیقات کاربردی آزمایشگاهی را گسترش داد و تحقیقات، در راستای رفع چالشهای استانی و منطقه ای باشند».

وی توضیح داد:«در سالهای اخیر، برای تجهیز و نوسازی آزمایشگاه مرکزی شماره یک و دو دانشگاه لرستان، اعتبارات فراوانی هزینه شده و خوشبختانه دانشگاه لرستان، در حال حاضر، جایگاه خوبی در زمینه فعالیتهای آزمایشگاهی دارد».

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، تشریح کرد:«تیم مدیریتی دانشگاه لرستان از ایده پردازی و خلاقیتها حمایت می کند؛ برای مثال، فناوری دستگاه تست ضربه توسط دکتر حاتمی که از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان است اختراع شده و ما نیز حمایتهای لازم را انجام داده­ ایم و این فناوری در فهرست 76 فناوری برتر سال 97 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، قرار گرفته است».

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان لرستان، مهندس رستمی نیز بر تقویت هرچه بیشتر ارتباط بین محققان دانشگاهی با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان لرستان تأکید کرد.

در این جلسه، مدیر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، دکتر سیدنجم الدین الماسی نیز حضور داشت.



 


۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰
۳۳۷۶ بازدید