اخبار

جلسه هماهنگی برای برگزاری کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق کشور

۱۳۹۷/۱۰/۰۴

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

جلسه هماهنگی مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان و دانشگاه لرستان برای برگزاری هرچه بهتر کنفرانس شبکه­ های توزیع نیروی برق کشور، برگزار شد.

قرار است اردیبهشت ماه 98، بیست و چهارمین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروی برق کشور، به میزبانی دانشگاه لرستان، برگزار شود.

در این جلسه هماهنگی، که صبح روز سه شنبه، چهارم دی ماه، در محل اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، گفت:«در راستای مأموریت­گرا شدن دانشگاه، از پایان نامه های تقاضامحور که مبتنی بر رفع چالشهای استانی و منطقه ای باشند، حمایت می کنیم».

وی تشریح کرد:«دانشگاه لرستان، کنفرانسها و همایشهای متعدد علمی را برگزار نموده است و این آمادگی را دارد که با همکاری شرکت توزیع نیروی برق لرستان، کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق کشور را برگزار نماید».

رئیس دانشگاه لرستان، افزود:«توقع داریم از ظرفیتها و پتانسیلهای گروه برق دانشگاه لرستان در کمیته های مختلف این کنفرانس، استفاده شود».

رئیس دانشگاه لرستان، اظهار داشت:«باید گسست بین دانشگاه و بخشهای اجرایی و خصوصی جامعه را از بین ببریم و این هدف، با تقویت ارتباط بین دانشگاه و جامعه محقق می­شود».

دکتر عزیزی، افزود:«دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی استان، بایستی از توانمندیهای علمی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و دانشجویان این دانشگاه، برای رفع چالشهای مرتبط با حوزه کاری خود، بیش از پیش، استفاده نمایند».

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر محمد فیضیان نیز که در این جلسه حضور داشت، تشریح کرد:«از پایان نامه های تقاضامحور و پژوهشهای کاربردی در راستای رفع چالشهای استانی و منطقه ای، حمایت می کنیم».

دکتر فیضیان تصریح کرد:«گروههای آموزشی مختلف دانشگاه لرستان از جمله گروه برق، توانمندیهای بالایی برای انجام پژوهشهای کاربردی دارند».  

در این جلسه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، فریدون خودنیا،گفت:«کارهای علمی و تحقیقاتی، نبایستی صرفاً مبتنی بر تئوری پردازی محض باشند بلکه تئوری ها بایستی از نوع کاربردی و در جهت رفع چالشها و مشکلات جامعه باشند».

وی از همکاری تیم مدیریتی دانشگاه لرستان سپاسگزاری کرد و گفت:«تلاش شرکت توزیع نیروی برق استان، این است که همکاریهای بین دانشگاه لرستان و شرکت توزیع نیروی برق، گسترش یابد».




۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۰
۲۵۲۰ بازدید