اخبار

دیدار رئیس اداره بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با رئیس دانشگاه لرستان و مبادله تفاهم نامه همکاری مشترک

۱۳۹۷/۱۰/۰۳

 

رئیس اداره بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، با رئیس دانشگاه لرستان، دیدار و گفتگو کرد.

رئیس اداره بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مسئول دبیرخانه مجمع اندیشمندان ایران و جهان عرب، دکتر حسن عبدی پور که برای شرکت در پیش نشست همایش بین المللی گفتگوهای فرهنگی ایران و جهان عرب به دانشگاه لرستان آمده بود در دیدار و گفتگو با رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، بر گسترش همکاریهای علمی بین دانشگاههای کشور و همچنین، تقویت دیپلماسی علمی بین المللی، تأکید نمود.

دکتر عبدی پور گفت:«نقش دانشگاهها در رفع مشکلات و چالشهای جامعه باید بیشتر شود».  

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی نیز گفت:«خوبشختانه در سالهای اخیر تفاهم نامه های خوبی بین دانشگاه لرستان و سایر بخشها همچون بخش صنعت منعقد شده است که در راستای کاربردی نمودن تحقیق و پژوهش است».

دکتر عزیزی، تصریح کرد:«همکاریهای علمی بین دانشگاههای کشورهای اسلامی را باید گسترش داد و برگزاری همایشهای مشترک و پذیرش دانشجویان مشترک از جمله اقدامات در این راستاست».

رئیس دانشگاه لرستان، بیان داشت:«دانشگاههای کشور پتانسیلهای علمی فراوانی برای رفع مشکلات و  چالشهای جامعه دارند».

گفتنی است در این دیدار، تفاهم ­نامه همکاری مشترک بین دانشگاه لرستان و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مبادله شد.

معاونان پژوهش و فناوری و آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر فیضیان و دکتر رشیدیان و مدیر گروه همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود نیز در این دیدار حضور داشتند.

پیش نشست همایش بین المللی گفتگوهای فرهنگی ایران و جهان عرب، به میزبانی گروه همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه لرستان در روز دوشنبه، 3 دی ماه در محل سالن کنفرانس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان برگزار شد.

 

 


۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۰:۰۰
۳۸۳ بازدید