اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: استیضاح وزیر علوم به نفع آموزش عالی کشور نیست و توقف توسعه کیفی دانشگاههاست

۱۳۹۷/۱۰/۰۲

 

 

خبرگزاری ایسنا نوشت:

رئیس دانشگاه لرستان،در جمع خبرنگاران، گفت:«وزیر علوم، فردی متدین، کارآمد و بدون حاشیه است و استیضاح ایشان، به نفع آموزش عالی کشور نیست و در واقع، توقف روند رو به رشد توسعه علمی کیفی دانشگاههاست».

دکتر خسرو عزیزی، تشریح کرد:«وزیر علوم، جناب آقای دکتر غلامی، به مدت چهار سال رئیس کمیسیون دائمی هئیت امنای دانشگاه لرستان بوده اند و همیشه براساس دو ویژگی کارآمدی و تسلط بر قوانین بالادستی وزارت علوم، و شخصبت متدین، آرام و صبور، امور را مدیریت می کرد».

دکتر عزیزی تصریح کرد:«استیضاح، حق طبیعی و قانونی نمایندگان محترم مجلس است اما توقع داریم نمایندگان محترم، با نظرخواهی از رؤسای دانشگاههای کشور، موضوعات را براساس تعامل و همکاری، پیش ببرند».

رئیس دانشگاه لرستان افزود:«جناب آقای دکتر غلامی، بیش از یک سال است که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است و در این مدت، فضای خوبی برای رشد و شکوفایی علمی دانشگاههای کشور، همراه با نشاط و آرامش، فراهم نموده است».

وی تأکید کرد:«استیضاح وزیر علوم، به نفع رشد و تعالی آموزشی و پژوهشی دانشگاههای کشور نیست».

دکتر عزیزی اظهار داشت:«ثبات مدیریتی از ویژگیهای موفقیت در مدیریت است و باتوجه به اینکه جناب آقای دکتر غلامی، فردی دلسوز، کارآمد و بی حاشیه اند، استیضاح ایشان، به هیچ عنوان به نفع نظام دانشگاهی نیست».

وی بیان داشت:«رویکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در رأس آن، جناب آقای دکتر غلامی، توجه به کیفی سازی نظام آموزشی و پژوهشی دانشگاههای کشور است که دقیقاً این مهم، در راستای منویات مقام معظم رهبری است».

رئیس دانشگاه لرستان افزود:« در همین مدت، شاهد روند رو به رشد تولید علم در سطح ملی و بین المللی بوده ایم».

دکتر عزیزی، بیان داشت:«در حال حاضر، فضای دانشگاههای کشور، یک فضای آرام، پرنشاط و بی حاشیه همراه تضارب افکار است که این وضعیت، برآیند مدیریت کارآمد جناب آقای دکتر غلامی است».

منبع: خبرگزاری ایسنا (لرستان).



 


۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۰
۲۴۰۳ بازدید