اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: استیضاح وزیر علوم به نفع نظام آموزش عالی کشور نیست

۱۳۹۷/۱۰/۰۱

 

رئیس دانشگاه لرستان، گفت:«وزیر علوم، فردی متین، کارآمد و بدون حاشیه است و استیضاح وی،به نفع آموزش عالی کشور نیست».

دکتر خسرو عزیزی، تشریح کرد:«وزیر علوم، جناب آقای دکتر غلامی، به مدت چهار سال رئیس کمیسیون دائمی هئیت امنای دانشگاه لرستان بوده­ اند و همیشه براساس دو ویژگی کارآمدی و آرامش، امور کاری را مدیریت نموده­ است».

دکتر عزیزی، تصریح کرد:«استیضاح، حق طبیعی و قانونی نمایندگان محترم مجلس است اما توقع داریم نمایندگان محترم با نظرخواهی از رؤسای دانشگاه­های کشور، موضوعات را براساس تعامل و همکاری، پیش ببرند».

رئیس دانشگاه لرستان افزود:«جناب آقای دکتر غلامی، بیش از یک سال است که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است و در این مدت، فضای خوبی برای رشد و شکوفایی علمی دانشگاه­های کشور به همراه فضای نشاط و آرامش، فراهم نموده است».

وی تأکید کرد:«استیضاح وزیر علوم، به نفع رشد و تعالی آموزشی و پژوهشی دانشگاههای کشور نیست».

دکتر عزیزی اظهار داشت:«ثبات مدیریتی از ویژگی­های موفقیت در مدیریت است و باتوجه به اینکه جناب آقای دکتر غلامی، فردی دلسوز، کارآمد و بی­ حاشیه ­اند، استیضاح ایشان، به هیچ عنوان، به نفع نظام دانشگاهی نیست».

وی بیان داشت:«رویکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در رأس آن، جناب آقای دکتر غلامی، توجه به هرچه کیفی ­ترسازی نظام آموزشی و پژوهشی دانشگاه­های کشور است که دقیقاً در راستای منویات مقام معظم رهبری است».

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«در حال حاضر، فضای دانشگاه­های کشور، یک فضای آرام، پرنشاط و بی­ حاشیه است که ناشی از نوع مدیریت جناب آقای دکتر غلامی است».

 


 


۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۰
۳۷۶ بازدید