اخبار

رئیس دانشگاه لرستان در همایش استانی وحدت حوزه و دانشگاه: تخصص و تعهد دو بال تعالی و پیشرفت کشور هستند

۱۳۹۷/۰۹/۲۹

 

رئیس دانشگاه لرستان، در همایش استانی وحدت حوزه و دانشگاه، گفت:«آیت‌اله مفتح در راه تحقق و اعتلای یکی از اهداف بزرگ و مهم انقلاب اسلامی که وحدت حوزه و دانشگاه است، شهید شد».

دکتر خسرو عزیزی، در همایش استانی وحدت حوزه و دانشگاه که با حضور عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای نمایندگان رهبری در دانشگاه‌های کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، برگزار شد، تشریح کرد:«وجود نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه لرستان، از عوامل اصلی ایجاد و تقویت وحدت حوزه و دانشگاه است».

دکتر عزیزی، اظهار داشت:«خوشبختانه تعامل، همکاری و همدلی خوبی بین حوزویان و دانشگاهیان وجود دارد که مایه خیر و برکت برای کشور است».

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«از دستاوردهای شورای عالی انقلاب فرهنگی، وحدت حوزه و دانشگاه بوده است».

دکتر عزیزی، افزود:«دانشگاه، محل تعلیم تخصص و تعهد است و وجود روحانیون معزز در دانشگاه‌ها، باعث تقویت بعد تعهد در بین دانشگاهیان شده تا تعهد و تخصص، به عنوان دو بال در کنار یکدیگر، باعث پیشرفت و اعتلای بیش از پیش کشور شوند».  

گفتنی است همایش استانی وحدت حوزه و دانشگاه را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، با حضور حوزویان و دانشگاهیان استان، برگزار نمود.

این همایش استانی، عصر روز چهارشنبه 28 آذرماه، در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد.

27 آذرماه، سالروز شهادت آیت‌اله مفتح، و روز وحدت حوزه و دانشگاه است.

 

 


۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۰:۰۰
۳۴۶۱ بازدید