اخبار

دیدار و گفتگوی دکتر عزیزی و دکتر رشیدیان با اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان

۱۳۹۷/۰۹/۲۱

 

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر احسان رشیدیان، با اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

 در این دیدار و گفت‌وگو، که صبح روز چهارشنبه، 21 آذرماه، در محل اتاق حوزه ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان انجام شد، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، دکتر فریدون امیدی‌نسب، گزارش کاری خود را درباره مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده حوزه مدیریت این دانشکده ارائه نمود.

دکتر امیدی‌نسب گفت:«در حال حاضر، این دانشکده دارای 1500 دانشجوست».

وی توضیح داد:«یکی از اقدامات خوبی که انجام شده، همسان‌سازی درس‌های رشته‌های علوم پایه برای این دانشکده بوده است و شروع به فعالیت فصلنامه علمی تخصصی عمران و سازه نیز از دیگر اقدامات، بوده است».

سپس، اعضای هیئت علمی گروه‌های مختلف رشته‌های فنی و مهندسی، دیدگاه‌ها، نقطه‌نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمودند.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی نیز به پیشنهادات و انتقادات، پاسخ داد.

دکتر عزیزی، گفت:«رویکرد ما باید مأموریت‌گرا شدن دانشگاه باشد؛ در این راستا، بایستی از تقاضامحوری‌شدن پایان‌نامه‌های دانشجویی حمایت کنیم تا پژوهش‌ها، تحقیقات و پایان‌نامه‌ها، در راستای رفع معضلات منطقه‌ای و استانی باشند».

وی تصریح کرد:«برای تحقق این مهم، خوشبختانه، در چند سال اخیر، اقدامات خوبی در دانشگاه لرستان انجام شده است؛ از جمله اینکه دفتر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، به سطح مدیریت، ارتقاء یافته است».

رئیس دانشگاه لرستان، تأکید کرد:«از برگزاری اینگونه جلسات و شنیدن نقطه‌نظرات و انتقادات سازنده استقبال می‌کنم».



 


۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۰
۲۸۶۴ بازدید