اخبار

معاون اقتصادی استاندار لرستان: ایده پردازان نقش مؤثری در رفع مشکلات جامعه دارند

۱۳۹۷/۰۹/۱۴

 

معاون اقتصادی استاندار لرستان، مهندس گودرز امیری، در آیین افتتاح دومین رویداد استارتاپی ایدوکا، گفت:«استارتاپ‌ها و ایده پردازان، نقش مؤثری در ارائه ایده‌های خلاقانه و علمی برای رفع مشکلات جامعه دارند».

معاون اقتصادی استاندار لرستان، در آیین افتتاح دومین رویداد استارتاپی ایدوکا که بعدازظهر روز چهارشنبه، 14 آذرماه، در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد:«استاندار لرستان، جناب آقای دکتر خادمی، یک شخصیت علمی، برنامه‌محور و ایده‌پرور است و از رویدادهایی همچون این رویداد استارتاپی، حمایت می‌کند».

مهندس امیری، اظهار داشت:«بسیاری از مشکلات جامعه، با ایده‌پردازی، نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها، رفع می‌شوند».

وی توضیح داد:«در گذشته، امکاناتی که امروزه در اختیار جوانان است وجود نداشت و به همین علت، امروزه، باید از امکانات خوبی که در جامعه برای حمایت از ایده‌پردازی وجود دارد، استفاده نماییم».

معاون اقتصادی استاندار لرستان تصریح کرد:«با روش‌های سنتی، نمی‌شود مشکلات امروزی را رفع کرد؛ بله متناسب با شرایط روز، بایستی از روش‌ها و امکانات جدید استفاده نمود و از جوانان خلاق و ایده‌پرداز، حمایت کرد».

گفتنی است دومین رویداد استارتاپی ایدوکا (ایده‌پردازی و کارآفرینی)، به مدت سه روز، در حال برگزاری در دانشگاه لرستان است.

ایده‌پردازان، ایده‌های خود را با دیگران در میان می‌گذارند و تیم تشکیل می‌دهند و ایده‌ها، مورد ارزیابی داوران قرار خواهند گرفت.

در این رویداد استارتاپی، تعداد 300 نفر برای ارائه ایده‌های خود، ثبت‌نام کرده‌اند.

 

 


۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۰
۲۶۴۳ بازدید