اخبار

افتتاح دومین رویداد استارتاپی ایدوکا/ دکتر عزیزی: تجاری‌سازی ایده‌ها باعث رفع مشکل بیکاری خواهد شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴

 

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، در مراسم افتتاح دومین رویداد استارتاپی ایدوکا، گفت:«وقتی علم تبدیل به فناوری و سپس تجاری‌سازی شود، مشکل بیکاری، رفع خواهد شد».

دکتر عزیزی در آیین افتتاح دومین رویداد استارتاپی ایدوکا که با همکاری مشترک بنیاد نخبگان استان لرستان و دانشگاه لرستان در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان و با حضور معاون اقتصادی استاندار لرستان، مهندس گودرز امیری، برگزار شد، تشریح کرد: «براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید به دنبال علم نافذ برویم یعنی علمی که بتواند در جامعه اثرگذار باشد و باعث رفع معضلات و چالش‌های جامعه بشود».

رئیس دانشگاه لرستان، اظهار داشت:«در دانشگاه لرستان در راستای حمایت از ایده‌پردازی و کارآفرینی، مرکز رشد واحدهای فناور، مرکز کارآفرینی و مرکز آپا در سالهای اخیر راه‌اندازی شدند و این نشان می‌دهد که بسترهای لازم برای حمایت از ایده‌پردازی و کارآفرینی، فراهم شده است».

دکتر عزیزی تصریح کرد:«از ایده‌های خلاقانه و حرکت‌هایی همچون برگزاری رویدادهای استارتاپی که باعث گسترش کسب و کارهای متعدد، متنوع و فناورانه در جامعه می‌شود حمایت می‌کنیم».

گفتنی است دومین رویداد استارتاپی ایدوکا (ایده‌پردازی و کارآفرینی)، به مدت سه روز، در روزهای 14، 15 و 16 آذرماه در دانشگاه لرستان، در حال برگزاری است.

ایده‌پردازان، ایده‌های خود را با دیگران در میان می‌گذارند و تیم تشکیل می‌دهند و ایده‌ها مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

در این رویداد استارتاپی، تعداد 300 نفر برای ارائه ایده‌های خود، ثبت‌نام کرده‌اند.  

گفتنی است  آیین افتتاح، بعدازظهر روز چهارشنبه، 14 آذرماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد.

عکسها از: مصطفی باقری/ علی نظری




 


۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۰
۲۷۲۸ بازدید