اخبار

تأکید مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان بر ترویج فرهنگ مقاومت و تلاش بیشتر برای پیشرفت کشور

۱۳۹۷/۰۹/۰۹

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، ـ در جمع دانشجویان گفت:«توجه به دو موضوع مهم ترویج فرهنگ مقاومت در برابر استکبار و تلاش جوانان و دانشجویان برای پیشرفت هر چه بیشتر کشور، از زمینه‌های ظهور‌ امام زمان (عج)، هستند».

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه لرستان که بعدازظهر روز جمعه، 9 آذرماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد:«براساس سخنان مقام معظم رهبری ـ در دیدار اخیرشان با دانشجویان ـ می‌توان گفت توجه به سه نکته‌ی مهم، از نکات مهم زمینه‌ساز ظهور حضرت امام عصر (عج) است: اول: فراموش نکردن استکبار و اینکه هیچ‌گاه نباید دشمنی‌های استکبار را فراموش کنیم؛ دوم: نظریه مقاومت  و فرهنگ مقاومت در برابر استکبار را باید تبلیغ و بیش از پیش، ترویج کنیم و سوم: هر کدام از جوانان و دانشجویان، خود را مسئول پیشرفت کشور بدانند و بیشتر از گذشته برای پیشرفت کشور تلاش کنند».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، توضیح داد:«خوشبختانه، پیشرفت‌های خوبی در کشور حاصل شده است که برخی‌شان عبارتند از: در دنیا در زمینه تولید علم در رتبه 16 هستیم ـ در بین 57 کشور اسلامی رتبه اول تولید علم را داریم ـ در زمینه نانو از رتبه 57 به رتبه 16 ارتقا پیدا کرده‌ایم ـ در پزشکی از رتبه 54 به 19 رشد داشته‌ایم ـ در شیمی از رتبه 48 به 11 ارتقا یافته‌ایم ـ در زمینه تولید سوخت هسته‌ای نیز جزء پنج کشور اول دنیا هستیم و سایر پیشرفتهای خوبی که به‌دست آمده است».

حجت‌الاسلام و المسلمین قدرتی، تصریح کرد:«اینگونه پیشرفت‌ها نشان‌دهنده کارهای مهمی است که در کشور انجام شده است و البته باید تلاش برای پیشرفت کشور بیشتر از گذشته شود».

گفتنی است رقابت‌های المپیاد ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه لرستان ـ ویژه‌ی دانشجویان ـ به مدت دو ماه ـ و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان و معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان لرستان ـ در رشته‌های مختلف ورزشی ـ دانشجویان پسر و دختر ـ برگزار شد.

در این مراسم از نفرات برتر المپیاد ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه لرستان و همچنین برخی نیروهای بخشهای تعذیه دانشجویی، بخش ایاب و ذهاب دانشجویان، و خدمات، تجلیل شد.

 


 


۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۰:۰۰
۲۹۳۹ بازدید