اخبار

تقدیر مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رئیس دانشگاه لرستان و مدیر روابط عمومی دانشگاه

۱۳۹۷/۰۹/۰۶

 

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از رئیس دانشگاه لرستان و مدیر و مجموعه‌ی روابط عمومی این دانشگاه، تقدیر کرد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری _ دکتر علیرضا عبدالهی‌نژاد _ از رئیس دانشگاه لرستان _ دکتر خسرو عزیزی _ و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه لرستان _ افشین مرادی‌فرد _ به خاطر برگزاری موفقیت‌آمیز نشست دبیران روابط عمومی‌های مناطق دهگانه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور _ وزارت علوم _ و مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مناطق 5،2 و 6 کشور، سپاسگزاری و تقدیر نمود.

در بخشی از نامه‌ی قدردانی دکتر عبدالهی‌نژاد، خطاب به دکتر عزیزی، آمده است:

«برگزاری موفقیت‌آمیز نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مناطق 2، 5 و 6 و دبیران مناطقه دهگانه آموزش عالی در روزهای 23 و 24 آبان‌ماه 1397 در دانشگاه لرستان، حاصل میهمان‌نوازی، برنامه‌ریزی دقیق و مثال‌زدنی، و تلاش‌های صادقانه و صمیمانه مجموعه آن دانشگاه، و همکاران جناب‌عالی در روابط عمومی بوده است.

از این رو لازم می‌دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش‌های ارزشمند جناب عالی و به‌ویژه جناب آقای افشین مرادی‌فرد، مدیر محترم روابط عمومی و نیز همکاران محترم، در برگزاری این نشست اعلام نمایم».


 



 


۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰
۳۱۳۹ بازدید