اخبار

بازدید سرزده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، رئیس کمیته نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان و معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان از خوابگاه دانشجویی قائم

۱۳۹۷/۰۸/۲۴

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، رئیس کمیته نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی استان و معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان، از خوابگاه دانشجویی دخترانه‌ی قائم خرم‌آباد، بازدید کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان(ناهید پرویزپور)، رئیس کمیته نظارت بر خوابگاههای دانشجویی خودگردان استان(دکتر حجت‌اله یونسی)، معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان(بیرانوند)، دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان(رضایی)، مسئول حراست دانشگاه لرستان(چراغی) و هیئت همراه، با دانشجویان دختر ساکن خوابگاه خودگردان قائم خرم‌آباد،گفت‌وگو کردند.

خوابگاه‌های خودگردان، با مشارکت بخش خصوصی، ایجاد شده‌اند و بخش خصوصی متولی این خوابگاه، (آذری)، نیز در این بازدید حضور داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، ناهید پرویزپور، در گفتگو با دانشجویان، اظهار آمادگی کرد که مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، ارتباط خود با دانشجویان را تقویت نماید و از نقطه‌نظرات دانشجویان، بیش از پیش، استفاده کند.  

پرویزپور، از تیم نظارتی دانشگاه لرستان که از سال 93 تاکنون، مسئولیت کمیته نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان استان لرستان را عهده‌دار است ابراز رضایت نمود.

وی از اعضای کمیته‌ی نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی استان لرستان، به ویژه رئیس این کمیته ـ دکتر حجت‌اله یونسی (معاون دانشجویی دانشگاه لرستان) ـ تقدیر نمود.

ناهید پرویزپور، تصریح کرد:«بازدید‌های سر زده از خوابگاه‌های دولتی و خودگردان دانشجویی دختران، در دستور کار مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، قرار گرفته است».

همچنین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، در جمع دانشجویان دختر، اهمیت زندگی خوابگاهی را تشریح کرد.  

ناهید پرویزپور، برخی مزایای زندگی دانشجویی را توضیح داد؛ از جمله:

ـ افزایش اعتماد به نفس.

ـ تقویت مفهوم اجتماعی شدن.

ـ احترام به حقوق دیگران و تقویت فرهنگ کار گروهی.

ـ توجه بیشتر به مدیریت هزینه‌ها.

آشنایی با خرده‌‌فرهنگ‌های مختلف و تقویت ارتباط بین فرهنگی.



۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰
۳۱۸۱ بازدید