اخبار

مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه لرستان: اقدامات زیرساختی خوبی در دانشگاه انجام شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۲

 

مدیر گروه تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان، دکتر رحیم میرنصوری گفت:«در مدت سه _ چهار سال اخیر، اقدامات زیرساختی خوبی در حوزه تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه لرستان، انجام شده است».

دکتر میرنصوری، در آیین تجلیل از تلاشگران برتر تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، ضمن تبریک هفته‌ی تربیت‌بدنی، تشریح کرد:«موفقیت‌های خوبی در حوزه ورزش دانشجویی دانشگاه لرستان به‌دست آمده است که در از تاریخ تشکیل دانشگاه تاکنون، بی‌سابقه بوده است».

وی تصریح کرد:«باید از زحمات ریاست قبلی دانشگاه و ریاست فعلی دانشگاه سپاسگزاری کنم و خوشبختانه هیئت رئیسه فعلی دانشگاه و اکثر مسئولان و مدیران دانشگاه لرستان، خودشان، ورزشکار و حامی ورزش دانشجویی‌اند».

مدیر گروه تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان تشریح کرد:«براساس تحقیقاتی که در سال 86 انجام شده است 39 درصد مردم ایران بی‌تحرک هستند و می‌دانیم که عامل بسیاری از بیماریها، بی‌تحرکی است».

دکتر میرنصوری بیان داشت:«دانشجویان رشته تربیت‌بدنی همیشه پویا و فعال و در حال فعالیت ورزشی هستند و به همین علت نسبت به دانشجویان سایر رشته‌ها از نشاط بیشتری بهره‌منداند».

وی تأکید کرد:«ورزش از عوامل اصلی نشاط اجتماعی در هر جامعه‌ای است».

گفتنی است در این آیین که صبح روز چهارشنبه دوم آبان‌ماه، در سالن آمفی تئاتر دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان برگزار شد از دانشجویان برتر ورزشکار، اعضای هیئت علمی و کارشناسان تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان، به مناسبت هفته‌ی تربیت‌بدنی، تجلیل شد.


 


۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۰:۰۰
۳۷۵۷ بازدید