اخبار

تجلیل از تلاشگران برتر تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان به مناسبت هفته‌ی تربیت‌بدنی

۱۳۹۷/۰۸/۰۲

 

از دانشجویان برتر ورزشکار، اعضای هیئت علمی و کارشناسان تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان، به مناسبت هفته‌ی تربیت‌بدنی، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در آیینی که صبح روز چهارشنبه، دوم آبان‌ماه، در سالن آمفی تئاتر دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان با حضور معاون دانشجویی دانشگاه (دکتر حجت‌اله یونسی)، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان(دکتر داریوش یاراحمدی) و سایر مسئولان تربیت‌بدنی دانشگاه برگزار شد از دانشجویان برتر حوزه تربیت‌بدنی، اعضای هیئت علمی و کارشناسان تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان، تجلیل شد.

در این آیین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌اله یونسی در سخنانی گفت:«هفته تربیت بدنی را به دانشجویان شادباش می‌گویم و خوشحالم که تیم‌های ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان توانسته‌اند موفقیت‌های متعددی در مسابقات به ویژه مسابقات منطقه پنج دانشگاههای کشور کسب نمایند».

دکتر یونسی توضیح داد:«حمایت‌های هیئت رئیسه دانشگاه لرستان و مدیران و مسئولان و مربیان تربیت‌بدنی باعث شد که تیمهای دانشجویی دانشگاه لرستان موفقیتهای خوبی کسب کنند؛ از جمله اینکه: تیم فوتبال دانشجویی دانشگاه لرستان توانست برای اولین بار قهرمان مسابقات منطقه پنج دانشگاههای کشور شود و همین تیم، موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال دانشجویی کشور از 32 تیم شرکت‌کننده، راه یابد».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار داشت:«تیم دانشجویی تکواندوی دانشگاه لرستان، قهرمان مسابقات منطقه پنج دانشگاه‌های کشور شد و همین قهرمانی، باعث شد موفق به کسب دو مدال خوش‌رنگ در مسابقات دانشجویی المپیاد شیراز شویم؛ یکی مدال نقره آقای رضاییان و دیگری، مدال برنز آقای افشاری و نیز، مدال طلای کشتی در وزن 70 کیلوگرم، از دیگر موفقیت‌های ورزش دانشجویی دانشگاه لرستان بوده است».

وی تصریح کرد:«اینگونه موفقیت‌های دانشجویی، با تلاش و کوشش دانشجویان و حمایت مدیران تربیت‌بدنی و مربیان و مسئولان دانشگاه لرستان، به دست آمده است».

دکتر حجت‌اله یونسی خبر داد:«درحال برنامه‌ریزی هستیم تا المپیاد درون دانشگاهی را برگزار کنیم و دانشجو در مدت ترم تحصیلی، تشویق شود که در فعالیت‌های ورزشی شرکت نماید تا اینگونه رقابت‌های علمی، عملی و دوستانه باعث تقویت سلامت دانشجویان شده و روحیه نشاط در سطح دانشجویان دانشگاه، تقویت شود».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان ادامه داد:«با پیگیریهای تیم مدیریتی دانشگاه لرستان و همکاری صندوق رفاه دانشجویی، سازمان امور دانشجویان و استانداری لرستان، تصویب شده است که استخر دانشگاه لرستان ساخته شود که یک خبر خوب برای دانشجویان دانشگاه لرستان است».

گفتنی است در این آیین، از دانشجویان، اعضای هیئت علمی، کارشناسان و مدعوین گروه تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان تجلیل شد.

_ بخش تجلیل از اعضای هیئت علمی؛ شامل:

دکتر رحیم میرنصوری.

دکتر مصطفی بهرامی.

دکتر وحید ولی‌پوردهنو.

دکتر مسعود رحمتی.

دکتر محمد فتحی.

_ بخش تجلیل از اساتید مدعو؛ شامل:

فاطمه ملکوتی‌نیا.

محسن طیبی.

رامین بیرانوند.

مهدی عباسی‌مقدم.

صبا رحمتی.

فرید بهرامی.

مریم کشوری.

ذبیح‌اله قدمپور.

شهرام نظرپور.

هادی کرندی.

رضا حسین‌وند.

علی حسینی‌نژاد.

مریم عظیم‌پور.

ایرج محمدی.

فضل‌اله فتح‌الهی.

لیلا مرندی.

آذر تیموری.

مریم ضیایی.

اعظم درویشی.

مصطفی دهقانی.

سیروس نظرپیردوستی.

احسان احمدی.

صادق فرهادی.

صادق مستوفی.

_  بخش تجلیل از کارشناسان؛ شامل:

حسین بیرانوند (کارشناس گروه تربیت‌بدنی).

عبدالرضا سپهوند (کارشناس گروه تربیت‌بدنی).

بهمن محمدی‌پور(کارشناس گروه تربیت‌بدنی).

کیانوش ناصرپور (همکار گروه تربیت‌بدنی).

همچنین، تجلیل از نوش‌آفرین سراجی، به‌عنوان پیشکسوت حوزه‌ی کارشناسی تربیت‌بدنی (ورزش دانشجویان دختر)، که سالها در این منصب، به خدمت مشغول بوده است.  

_ تجلیل از دانشجویان؛ شامل:

محمد گله‌دار؛ قهرمان کشتی دانش‌آموزی.

محسن رضاییان؛ نفر دوم المپیاد دانشجویی در رشته تکواندو.

محمد افشاری؛ نفر سوم المپیاد دانشجویی در رشته تکواندو.

مهران محمدی؛ نفر سوم المپیاد دانشجویی در رشته بوکس.

همچنین، تجلیل از مربی ارزنده‌ی تیم کشتی دانشجویی دانشگاه لرستان، روح‌الدین کریمی.

 _ تجلیل از دانشجویان برتر از نظر معدل ترمی؛ شامل:

علی حیدری‌کردعلیوند (ورودی94).

فاطمه پیشداد (ورودی 95).

محیا سیاوشی (ورودی 96).




۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۰:۰۰
۵۰۷۴ بازدید