اخبار

برگزاری انتخابات کانونهای فرهنگی و هنری دانشجویی دانشگاه لرستان

۱۳۹۷/۰۷/۲۳

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

 

انتخابات کانونهای فرهنگی و هنری دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد و 14 دبیر برای 14 کانون فرهنگی و هنری دانشجویی انتخاب شدند.

این انتخابات دانشجویی با استقبال و حضور گسترده دانشجویان به ویژه دانشجویان نو ورود در روز یکشنبه 22 مهرماه از ساعت 10 تا 12 صبح در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد.

رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، تقویت فعالیت تشکل‌ها و کانونهای دانشجویی و افزایش سطح مشارکت گروهی دانشجویان است.

مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی دانشگاه لرستان، امید سلیمانی، در سخنانی گفت:«کانونهای فرهنگی و هنری دانشگاه، بستر مناسبی جهت رشد و بالندگی روحی، معنوی و اجتماعی دانشجویان هستند».

وی از دبیران کانونهای فرهنگی و هنری دانشجویی دانشگاه لرستان خواست اهتمام ویژه‌ای برای جذب هرچه بیشتر دانشجویان به ویژه دانشجویان نو ورود (عضویت در کانونها) داشته باشند».

گفتنی است کاندیداهای منصب دبیری کانونهای دانشجویی به بیان دیدگاه‌ها، نقطه‌نطرات و برنامه‌های خود پرداختند و در نهایت، تعداد 14 دبیر با رأی دانشجویان به عنوان دبیران 14 کانون فرهنگی و هنری دانشجویی دانشگاه لرستان انتخاب شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل است و رئیس اداره کانونهای فرهنگی و هنری دانشجویی دانشگاه لرستان را «محمد نادرنیایگانه»، برعهده دارد.

 



۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۰
۲۸۸۵ بازدید