اخبار

برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه لرستان به ریاست دکتر خسرو عزیزی

۱۳۹۷/۰۷/۱۸

 

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه لرستان به ریاست دکتر خسرو عزیزی تشکیل شد.

صبح روز چهارشنبه، 18 مهرماه، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه لرستان با حضور مسئولان دانشگاه و نمایندگان تشکلهای دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد و برنامه‌های پیشنهادی تشکل‌های دانشجویی و مراکز اقماری وابسته به دانشگاه لرستان در شهرستانهای استان، مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورای فرهنگی دانشگاه لرستان قرار گرفت.

در این جلسه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی در سخنانی بر تقویت هرچه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب در سطح دانشگاه تأکید نمود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قدرتی توضیح داد:«فرهنگ‌سازی در راستای تقویت و نهادینگی فرهنگ عفاف و حجاب در سطح دانشگاهها، بایستی بیش از پیش، مورد توجه قرار گیرد».

وی همچنین بر تقویت هرچه بیشتر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.  

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی نیز بر اجرای هرچه بهتر و دقیق‌تر منشور عفاف و حجاب در سطح دانشگاه تأکید نمود.

در این جلسه، معاونان دانشگاه لرستان شامل دکتر فلاحی‌اصل (معاون فرهنگی و اجتماعی)، دکتر یونسی (معاون دانشجویی) و دکتر رشیدیان (معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی) همراه سایر مدیران فرهنگی دانشگاه لرستان حضور داشتند و برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی تشکل‌های دانشجویی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل گفت:«تشکلهای دانشجویی به عنوان بازوان قدرتمند معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محسوب می‌شوند و از فعالیتها و همکاریهای همه تشکلهای دانشجویی دانشگاه لرستان، باید سپاسگزاری نمایم».  

گفتنی است نمایندگان تشکلهای دانشجویی بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان، در جلسه حضور داشتند و برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی خود را ارائه نمودند.

همچنین برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی مراکز آموزش عالی اقماری وابسته به دانشگاه لرستان (شهرستانهای سلسله، دلفان، کوهدشت و پلدختر) نیز ارائه شد و مورد بحث و بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

 


۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۰
۳۴۴۲ بازدید