اخبار

کسب رتبه ممتاز کانون دانشجویی همیار سلامت روان دانشگاه لرستان در سطح کشور

۱۳۹۷/۰۶/۱۷

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

 

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان گفت:«کانون دانشجویی همیار سلامت روان دانشگاه لرستان موفق شد رتبه ممتاز را در سطح کشور کسب کند».

دکتر حجت‌اله یونسی توضیح داد:«این کانون موفق شد در سومین همایش کشوری کانونهای دانشجویی همیاران سلامت  روان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور، رتبه‌ی ممتاز را از بین 113 کانون شرکت‌کننده در این همایش کسب کند».

دکتر یونسی تشریح کرد:«این همایش از یکشنبه 11 شهریورماه به مدت سه روز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد».

وی اظهار داشت:«تبادل نظر بین کانون‌های دانشجویی سلامت روان سراسر کشور و نیز تأکید بر اجتماعی‌شدن امر مبارزه با اعتیاد و همچنین توانمندسازی در رابطه با مقابله با آسیب‌های اجتماعی، از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش است».

به گفته‌ی دکتر یونسی، مقامات وزارتی از جمله معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر صدیقی و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، دکتر افشار نیز در این همایش حضور داشتند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان تصریح کرد:«رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان آن است که فعالیت‌های گروهی دانشجویان در قالب کانون‌ها و انجمن‌ها تقویت شود و خوشبختانه تاکنون نیز دانشجویان دانشگاه لرستان، در سطوح مختلف در این زمینه‌ها موفقیت‌های خوبی کسب نموده‌اند».

 


۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۰
۲۷۴۹ بازدید