اخبار

آگهی تجدید مناقصه شماره 4_ 97 + دریافت فرم پیشنهاد قیمت طبخ و توزیع (فایل ضمیمه)

۱۳۹۷/۰۶/۱۰

 

دانشگاه لرستان در نظر دارد انجام خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی خود را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله‌ای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند واگذار نماید.

1. موضوع مناقصه: واگذاری خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه لرستان.

2. تضمين شركت در مناقصه: بـه صـورت ضـمانت‌نامـه بـانكی يـا چـك بـانكی تضـمين شـده بـه مبلـغ 3/000/000/000 ریال ( سیصد میلیون تومان)

3. مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی : از تاریخ 97/6/10 تا مورخ 97/6/13

4. دریافت اسناد مناقصه: متقاضيان می‌توانندجهت دریافت اسناد مناقصـه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند .

5. مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت: تا مورخ 97/6/23

6.   زمان برگزاری جلسه كميسیون مناقصه:

مرحله اول:ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 97/6/24

مرحله دوم: ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 97/6/25

7. آدرس مناقصه‌گذار: کیلومتر 5 جاده خرم‌آباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی.

8. شماره تلفن مناقصه‌گذار: 33120110  – 066  دبيرخانه كميسيون معاملات.

9.   محل برگزاری مناقصه: اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان.

10.                     ساير اطلاعات و جزئيات در اسناد مناقصه موجود است.

11.                     هزینه نشر آگهی به عهده برنده مناقصه است.

ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهدشد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام درسایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

اطلاعات تماس سامانه ستادجهت انجام مراحل عضویت در سامانه:  مرکزتماس : 02141934

دفتر ثبت نام: 85193768 و 88969737

 بر روی فایل ضمیمه کلیک کنید (فرم پیشنهاد قیمت طبخ و توزیع):

 


۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۰:۰۰
۲۳۹۲ بازدید