آگهی تجدید مناقصه شماره 4_ 97 + دریافت فرم پیشنهاد قیمت طبخ و توزیع (فایل ضمیمه)
دانشگاه لرستان در نظر دارد انجام خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی خود را از طریق مناقصه عمومی دو مرحلهای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند واگذار نماید.
1. موضوع مناقصه: واگذاری خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه لرستان.
2. تضمين شركت در مناقصه: بـه صـورت ضـمانتنامـه بـانكی يـا چـك بـانكی تضـمين شـده بـه مبلـغ 3/000/000/000 ریال ( سیصد میلیون تومان)
3. مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی : از تاریخ 97/6/10 تا مورخ 97/6/13
4. دریافت اسناد مناقصه: متقاضيان میتوانندجهت دریافت اسناد مناقصـه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند .
5. مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت: تا مورخ 97/6/23
6. زمان برگزاری جلسه كميسیون مناقصه:
مرحله اول:ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 97/6/24
مرحله دوم: ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 97/6/25
7. آدرس مناقصهگذار: کیلومتر 5 جاده خرمآباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی.
8. شماره تلفن مناقصهگذار: 33120110 – 066 دبيرخانه كميسيون معاملات.
9. محل برگزاری مناقصه: اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان.
10. ساير اطلاعات و جزئيات در اسناد مناقصه موجود است.
11. هزینه نشر آگهی به عهده برنده مناقصه است.
ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهدشد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام درسایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
اطلاعات تماس سامانه ستادجهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکزتماس : 02141934
دفتر ثبت نام: 85193768 و 88969737
بر روی فایل ضمیمه کلیک کنید (فرم پیشنهاد قیمت طبخ و توزیع):