اخبار

آگهی مناقصه شماره 4-97 (دو مرحله‌ای)

۱۳۹۷/۰۵/۲۱

 

دانشگاه لرستان در نظر دارد انجام خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی خود را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله‌ای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند را واگذار نماید.

1. موضوع مناقصه: واگذاری خرید ، طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه لرستان.

2. تضمين شركت در مناقصه: بـه صـورت ضـمانت‌نامـه بـانكي يـا چـك بـانكي تضـمين شـده بـه مبلـغ 3/000/000/000  ریال( سیصد میلیون تومان). 

3. مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی: از تاریخ 97/5/22، تا مورخ 97/5/26

4. دریافت اسناد مناقصه: متقاضيان مي‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصـه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند .

5. زمان جلسه توجیهی: روز سه شنبه 97/5/30 ساعت 9 دفتر معاونت دانشجویی دانشگاه( حضور الزامی است)

6. مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت: تا روز سه‌شنبه مورخ 97/6/6

7.   زمان برگزاری جلسه كميسیون مناقصه:

مرحله اول: ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 97/6/7

مرحله دوم : ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 97/6/11

8. آدرس مناقصه‌گذار: کیلومتر 5 جاده خرم آباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی

9. شماره تلفن مناقصه‌گذار: 33120110  – 066  دبيرخانه كميسيون معاملات

10.      محل برگزاري مناقصه: اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان

11.                     ساير اطلاعات و جزئيات در اسناد مناقصه موجود است.

12.                     هزینه نشر آگهی برعهده برنده مناقصه است.

ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران

در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:

مرکز تماس : 02141934

دفتر ثبت‌نام: 85193768 و 88969737

 


 


۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۰
۲۶۲۰ بازدید