اخبار

جلسه مشترک مسئولان دانشگاه لرستان و مدیران واحدهای صنعتی استان

۱۳۹۷/۰۴/۲۶

جلسه مشترک بین مسئولان دانشگاه لرستان با جمعی از مدیران واحدهای صنعتی لرستان تشکیل شد.

برگزاری چنین جلساتی در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت است.

مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه‌ی دانشگاه لرستان، دکتر سیدنجم‌الدین الماسی است که همراه با رئیس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، دکتر مسعود طاهری‌نیا و رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، دکتر داریوش یاراحمدی در این جلسه حضور داشت.

جلسه به ریاست معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر احسان رشیدیان تشکیل شد.

دکتر رشیدیان بر تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت تأکید کرد و توضیح داد:«در این راستا اقدامات خوبی در دانشگاه لرستان انجام شده است و تلاش این است که پایان‌نامه‌های دانشجویی نیز در جهت تقاضامحوری سوق داده شوند».

وی توضیح داد:«دروس دانشگاهی باید در راستای استفاده‌های کاربردی باشند».

مدیر کارآفرینی دانشگاه لرستان، دکتر سیدنجم‌الدین الماسی هم گفت:«دانشگاه آمادگی کامل برای همکاری با صنعتگران و فناوران استان در جهت رفع مشکلات استان را دارد».

وی تصریح کرد:«برگزاری اینگونه جلسات در راستای افزایش نقش دانشگاهیان در زمینه‌های کاربردی مرتبط با صنعت استان است».

رئیس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان نیز گفت:«باستی دانشگاه نقش کاربردی در رفع چالشها و مشکلات استان داشته باشد و نباید فعالیت دانشگاهی صرفاً به مقاله‌نویسی بدون توجه به خروجی‌های کاربردی محدود شود».

حاضران در جلسه که مدیران برخی واحدهای صنعتی استان و برخی شرکت‌های دانش‌بنیان استان بودند، مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند و توصیه‌ها و راه‌حل‌هایی نیز ارائه نمودند.

رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، دکتر کیانوش بارانی‌بیرانوند نیز در این جلسه، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان را تشریح کرد و گفت:«آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که خدمات خود را به واحدهای صنعتی استان ارائه نماید».  




۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۰
۲۹۲۱ بازدید