اخبار

بازدید اعضای کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری لرستان از دانشگاه لرستان

۱۳۹۷/۰۴/۱۰

اعضای کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری لرستان از مرکز کارآفرینی، مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه لرستان و همچنین آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، بازدید کردند.

صبح روز یکشنبه 10 تیرماه، اعضای کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری لرستان از مرکز کارآفرینی، مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه لرستان و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

مجتبی ملکی به نمایندگی از استانداری لرستان در این بازدید حضور داشت و از نزدیک با فناوران به گفت‌وگو نشست و نقطه نظرات آنها را شنید.

دبیر کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری لرستان، دکتر خسرو عزیزی نیز در این بازدید تصریح کرد:«باید از تبدیل ایده به ثروت از طریق تجاری‌سازی حمایت کنیم».

رئیس دانشگاه لرستان تشریح کرد:«تجاری‌سازی ایده‌ها باعث اشتغالزایی می‌شود همین خودش یک گام مهم در راستای کاهش بیکاری در استان است».

دکتر عزیزی تأکید کرد:«همه باید از فناوران و ایده‌پردازان برای تجاری‌سازی ایده‌هایشان حمایت کنیم».

وی اظهار داشت:«در زمینه ظرفیتهایی همچون میراث فرهنگی استان لرستان نیز باید از ایده‌پردازی‌های جدید و فناوریهای تازه استفاده کرد».

اعضای کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان لرستان از تجهیزات آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان نیز بازدید کردند و رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، دکتر کیانوش بارانی‌بیرانوند، توضیحات لازم را ارائه داد.

مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه‌ی دانشگاه لرستان، دکتر سیدنجم‌الدین الماسی است.  در این کارگروه، نمایندگان دستگاهها و ادارات استان لرستان حضور دارند و اولویت‌های پژوهشی، فناوری و نوآوری ادارات و دستگاههای اجرایی استان، تعیین و تصویب می‌شود.



۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۰
۳۵۱۶ بازدید