اخبار

شروع کنکور سراسری در لرستان با شرکت 36 هزار و 211 داوطلب

۱۳۹۷/۰۴/۰۷

آزمون کنکور سراسری سال 97 ، همزمان با سایر استانها در لرستان نیز با شرکت 36 هزار و 211 داوطلب، شروع شد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر احسان رشیدیان، تشریح کرد:«کنکور سراسری 97 از صبح پنجشنبه هفتم تیرماه شروع شده است و تا عصر روز جمعه هشتم تیرماه در رشته‌های تحصیلی مختلف ادامه دارد».

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان توضیح داد:«تعداد 21 هزار و 75 داوطلب زن و 15 هزار و 136 داوطلب مرد در آزمون کنکور سراسری 97 (استان لرستان) شرکت کرده‌اند».

گفتنی است این آزمون در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود. داوطلبان نوبت صبح بایستی ساعت هفت و داوطلبان نوبت عصر نیز بایستی ساعت 14 و 30 دقیقه در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشند.

به گفته‌ی دکتر رشیدیان، تعداد داوطلبان آزمون کنکور سراسری امسال در استان لرستان، نسبت به سال گذشته، 12 درصد رشد داشته است.

دانشگاه لرستان نیز از حوزه‌های امتحانی کنکور امسال است که مجموعاً تعداد پنج هزار و 448 داوطلب در این حوزه‌ی امتحانی، به رقابت می‌پردازند. آزمون، شامل دو نوع سؤالات عمومی و اختصاصی است.

چند روز پیش نیز در تقدیرنامه‌های جداگانه‌ای که به امضای معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر ابراهیم خدایی رسیده است از رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر احسان رشیدیان و مسئول حفاظت آزمون استان لرستان، اکبر چراغی، به خاطر کسب رتبه‌ی ممتاز دانشگاه لرستان در زمینه برگزاری آزمونهای سال 96 تقدیر شد.


 


۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۰
۳۱۷۹ بازدید