اخبار

اطلاعیه اعطای جایزه های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعدادهای برتر

۱۳۹۷/۰۴/۰۶

بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی 98-1397 با هدف توسعه دایره نخبگانی و امکان بهره‌مندی دانشجویان برتر همه دانشگاه‌های استان از تسهیلات بنیاد، تسهیلات ویژه‌ای را در قالب چهار جایزه‌ی آموزش، پژوهش، فناوری و فرهنگ شامل موارد متعددی از قبیل راتبه دانشجویی، اعتبار آموزشیاری، اعتبار پژوهش‌یاری و ...  به دانشجویان صاحب استعداد برتر در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی دانشگاه‌های استان اعطا می‌کند.

شرایط بهره‌مندی از این تسهیلات و مهم‌ترین نکات آن به شرح زیر است:
دانشجویان هر یک از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در« شیوه نامه اعطای جایزه های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی 98-1397» می‌توانند در این رقایت شرکت کنند.

1_ ثبت‌نام دانشجویان فعلی دانشگاه‌ها از تاریخ 97/4/5 آغاز می‌شود و فرصت نهایی برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست، پانزدهم مردادماه سال جاری است.

ضروری است دانشجویان متقاضی، اطلاعات خود را به همراه تصاویر مدارک مثبته، در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir بارگذاری یا به‌روزرسانی کنند و پس از آن، حداکثر تا تاریخ 97/5/15 گزینه «درخواست بررسی پرونده برای جایزه‌های تحصیلی» را در بخش «ثبت درخواست‌های» سامانه انتخاب کنند.

2_ پس از بررسی پرونده‌ها و انتخاب برگزیدگان، نتایج از طریق سامانه سینا به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. ثبت اطلاعات،‌ بررسی پرونده و اعلام نتایج، صرفاً از طریق سامانه مذکور و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

شایان ذکر است این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

تذکر 1_ آخرین معدل تحصیلی متقاضیان، از دانشگاه محل تحصیل استعلام خواهد شد و در این خصوص نیازی به درج مدرک در سامانه نیست؛ اما برای معدل‌های مقاطع قبلی، لازم است مستندات در سامانه ثبت شود.

تذکر 2_  زمان ثبت نام دانشجویان نو ورود در هر یک از مقاطع تحصیلی، مهر ماه سال جاری خواهد بود که اطلاعیه آن متعاقباً در وب‌گاه بنیاد درج خواهد شد.

تذکر 3_ با توجه به این که سامانه سینا به تازگی راه‌اندازی شده است، بدیهی است مانند هر سامانه دیگری، در ابتدای کار با مشکلاتی مواجه خواهد شد که با صبوری و همراهی مخاطبان و نیز دریافت بازخوردهای آنان، به تدریج مرتفع خواهند شد.

از این رو خواهشمند است مشکلات، نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص سامانه سینا، به نشانی contact-us@bmn.ir ارسال فرمایید.

جهت هرگونه سؤال در این خصوص با شماره 06633239892 داخلی (2)، آقای کلانتری تماس حاصل فرمایید.  

 

 


۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۰۰
۳۵۵۴ بازدید