اخبار

برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه

۱۳۹۷/۰۳/۱۲

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه لرستان با موضوع بررسی برنامه‌های فرهنگی تشکل‌های دانشجویی و مراکز آموزش عالی وابسته به دانشگاه لرستان، برگزار شد.

این جلسه به ریاست دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی و مسئولان فرهنگی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این جلسه که صبح روز شنبه 12 خردادماه در سالن جلسات دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان برگزار شد نمایندگان تشکل‌های دانشجویی بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان حضور داشتند و برنامه‌های خود را برای ارزیابی و بررسی در شورای فرهنگی دانشگاه مطرح کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر احسان رشیدیان نیز توضیحات لازم را ارائه کردند.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی تأکید کرد:«برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بایستی در راستای برنامه راهبردی دانشگاه لرستان باشند».

همچنین، برنامه‌های فرهنگی دو مرکز آموزش عالی الشتر و پلدختر که وابسته به دانشگاه لرستان هستند مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر مرکز علوم اسلامی دانشگاهیان استان لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین امین فاطمی نیز در این جلسه حضور داشت.



۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۰
۳۳۷۲ بازدید