اخبار

توانمندی‌های بسیج لرستان در زمینه‌ی «پلاسما» تشریح شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۱

توانمندی‌های بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان در زمینه «پلاسما» تشریح شد.

ظهر روز سه‌شنبه، اول خردادماه، جلسه مشترک بین مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه (دانشگاه لرستان) و مدیریت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری با حضور برخی اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان تشکیل شد.

هدف از برگزاری این‌گونه جلسات، تقویت ارتباط بین دانشگاه با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری است.

دکتر سیدنجم‌الدین الماسی مدیر «کارآفرینی و ارتباط با جامعه» دانشگاه لرستان است که در این جلسه حضور داشت.

در این جلسه، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان، دکتر مهدی رحیمی، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نخبگان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان را در زمینه «پلاسما» در جهت تقویت توان دفاعی کشور، تشریح کرد.

رحیمی توضیح داد که گیاهان دارویی، گردشگری، خانه نخبگان و پلاسما و لیزر از جمله زمینه‌ها و حوزه‌های مهم فعالیت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان است.

وی خواستار شد ارتباط بین محققان دانشگاه لرستان با بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان در زمینه‌های تحقیقاتی به‌ویژه حوزه‌ی پلاسما و لیزر تقویت شود.

مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه لرستان، دکتر سیدنجم‌الدین الماسی نیز تصریح کرد:«خوشبختانه در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه و جامعه و دانشگاه با سازمانهای علمی، پژوهشی و فناوری استان، تفاهم‌نامه‌های خوبی منعقد شده است و اینگونه همکاری‌ها در راستای پیشرفت علمی کشور، باید تقویت شوند».

این جلسه در سالن کنفرانس شماره دو دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان برگزار شد.


 


۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۰
۳۵۰۰ بازدید