اخبار

هدف، ساختن تمدن نوین اسلامی است

۱۳۹۷/۰۲/۲۴

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت:«دانشگاه‌ها باید اسلامی‌تر و انقلابی‌تر شوند و هدف نهایی، ساختن تمدن نوین اسلامی است».  

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی در آیین معارفه‌ به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، توضیح داد:«رویکرد اصلی دولت اسلامی تربیت مدیران متعهد و متخصص است».

وی تصریح کرد:«ساختن تمدن نوین اسلامی یک هدف بسیار مهم است که همه به ویژه جامعه دانشگاهیان باید برای رسیدن به آن تلاش و مجاهدت کنند».

حجت‌الاسلام و المسلمین قدرتی تشریح کرد:«جامعه دانشگاهیان کشور نقش مهمی در انقلاب اسلامی و مرحله‌ی بعد از آن یعنی تشکیل نظام اسلامی داشته‌اند».

وی اظهار داشت:«نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، متعلق به یک جناح خاص نیست و متعلق به همه تحت چتر انقلاب است».

گفتنی است آیین معارفه‌ی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی و تکریم مسئول پیشین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی با حضور معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد.

از تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی که به مدت هفت سال مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان را عهده‌دار بود قدردانی و تجلیل شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی همچنان مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان را عهده‌دار خواهد بود و مسئولیت نهاد در دانشگاه لرستان برعهده‌ی حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی گذاشته شد.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، رؤسای دانشگاههای لرستان، مسئولان دفاتر نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان و رؤسای مراکز دینی و علمی استان از حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی تجلیل کردند.

آیین معارفه و تکریم، صبح روز دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.


 


۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۰
۳۴۹۵ بازدید