اخبار

دشمن به دنبال تضعیف نیروهای انقلابی است

۱۳۹۷/۰۲/۲۴

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور گفت:«برنامه‌ی دشمن این است که نیروهای انقلابی را تضعیف کند».

حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقوی در آیین معارفه سرپرست جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان که صبح روز دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد:«هدف دشمن این است که در جامعه یأس و ناامیدی ایجاد کند؛ اما به فضل الهی، نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال رشد و بالندگی بیشتر است».

وی اظهار داشت:«دانشگاههای کشور نقش مهمی در رشد و بالندگی کشور دارند و باید تلاش کنیم روز به روز بر توان علمی کشور افزوده‌تر شود».

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی تشریح کرد:«همه باید به دنبال تقویت و کمک به همدیگر باشیم نه به دنبال مچ‌گیری و تخریب و تضعیف همدیگر».

وی تصریح کرد:«رسالت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این است که دانشگاههای کشور اسلامی‌تر شوند».

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور بیان داشت:«پشتوانه‌ی نظام اسلامی پشتوانه‌ی الهی است و به حول الهی، قدرت نظام روز به روز بیشتر می‌شود».

وی از تلاشهای مسئول پیشین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی قدردانی کرد و گفت:«آقای حسینی فردی فعال، پر کار، خوش اخلاق و موفق در عملکرد بوده‌اند».

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی اظهار داشت:«آقای قدرتی هم کارنامه‌ی کاری موفقی داشته‌اند و ان‌شاءالله در دانشگاه لرستان هم موفق خواهند بود».

وی توضیح داد:«دشمن انرژی هسته‌ای را بهانه کرده است؛ آنها دنبال این هستند که جمهوری اسلامی نباشد و مسائل دیگری هم مثل حضور ایران در منطقه، یک بهانه است».

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور تأکید کرد:«هیچ‌گاه نباید در برابر دشمن کوتاه آمد و همیشه باید در مقابل دشمن ایستاد و ایستادگی کرد».

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی افزود:«همیشه باید به نیروهای داخل کشور تکیه کنیم و هیچ‌گاه نباید به دشمنان اعتماد کرد».

وی بیان داشت:«ایران یک قدرت مهم منطقه‌‌ای است و همگان دیدند که توانستیم عراق و سوریه از چنگال داعش رها کنیم و این نشاندهنده‌ی قدرت جمهوری اسلامی است که یک نظام الهی است».

گفتنی است حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی به‌عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان معارفه شد.

از مسئول پیشین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی نیز که به مدت هفت سال این مسئولیت را عهده‌دار بود قدردانی شد.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی نیز در سخنان کوتاهی گفت:«عملکرد حاج آقا حسینی مصداق وحدت بین دانشگاه و حوزه بوده است».

دکتر عزیزی تشریح کرد:«حاج آقا حسینی دارای روحیه تعاملی و برادری است و نوع مدیریت ایشان مبتنی بر همکاری و برادری بود که نتیجه‌اش آرامش در فضای دانشگاه است».


 


۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۰
۳۴۶۸ بازدید