اخبار

برگزاری آیین گرامیداشت مقام معلم در دانشگاه لرستان

۱۳۹۷/۰۲/۱۱

آیین گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.

این آیین با همکاری مشترک کانون بسیج اساتید دانشگاه لرستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با حضور مسئولان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، ظهر روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه و در آستانه روز معلم در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در این آیین در سخنانی گفت:«تقارن روز معلم امسال با روز میلاد حضرت ولیعصر (عج) یک تقارن بسیار زیباست».

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی تشریح کرد:«حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت هستند و معلم نیز منجی از جهل است».

وی افزود:«همه‌ی ما وظیفه داریم فضای جامعه را برای ظهور آماده کنیم زیرا بشر تشنه‌ی معرفت دینی و منتظر ظهور است تا چهان پر از عدل شود».

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد:«باید شناخت مهدویت که یک بحث بسیار مهم است براساس منابع معتبر و دقیق باشد و با آسیب‌هایی که گاهاً توسط افراد فاقد تخصص و افراد غیرکارشناس وارد این عرصه شده است مقابله کرد».

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، دکتر حمیدرضا زهره‌ای نیز در سخنانی گفت:«شاخص‌های انقلابی‌گری را در جامعه باید تقویت کرد و ایستادگی در برابر دشمنان و مقابله با برنامه‌های دشمن، نوعی جهاد کبیر است».

وی اظهار داشت:«دشمن نتوانسته است با جنگ سخت با ما مقابله کند و الان در جبهه جنگ نرم حضور و فعالیت دارد و همه باید در این زمینه با برنامه‌های دشمن مقابله کنیم».

وی، فرارسیدن عید نیمه‌ی شعبان و روز معلم را به همه معلمان به‌ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان تبریک گفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل از حاضران خواست که دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات توصیه‌ای و انتقادی خود را بیان کنند.

برخی اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان از جمله دکتر حاتمی‌کنکبود، دکتر خسروی‌نیا، دکتر میردریکوند، دکتر نوری و دکتر طهماسبی، نقطه‌نظرات خود را بیان کردند. اجرای تواشیح نیز از جمله برنامه های این آیین بود.

 




۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۰
۳۱۲۱ بازدید