اخبار

تقویت همکاری مشترک بین دانشگاه، صنعت و بخش اجرا برای رفع چالشها

۱۳۹۷/۰۲/۰۹

جلسه‌ای مشترک با حضور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، رئیس و اعضای هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه، رئیس پارک علم و فناوری استان، نماینده اداره دامپزشکی استان، نماینده شرکت پشتیبانی امور دام استان و نماینده اتاق بازرگانی تشکیل شد.

هدف از اینگونه جلسات تقویت ارتباط بین دانشگاه، صنعت و دستگاههای اجرایی استان در جهت رفع مشکلات است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر محمد فیضیان در سخنانی بر تقویت ارتباط بین دانشگاه لرستان با بخش‌ صنعت تأکید کرد.

وی توضیح داد:«تفاهم‌نامه‌های خوبی بین دانشگاه لرستان با مراکز صنعتی استان و دستگاههای اجرایی استان منعقد شده است».

دکتر فیضیان تشریح کرد:«تقویت ارتباط بین دانشگاه با بخش صنعت و بخش اجرا، تقویت نقش دانشگاه در جهت رفع مشکلات و چالش‌های استان است».   

رئیس پارک علم و فناوری لرستان، دکتر محمودرضا شاکرمی نیز در این جلسه گفت:«خوشبختانه زیرساخت‌های فیزیکی پارک علم و فناوری استان لرستان بهتر از بسیاری استانهای دیگر است و حمایت‌های خوبی از فناوران و صاحبان ایده‌های خلاقانه صورت می‌گیرد».

وی توضیح داد:«پارک علم و فناوری لرستان کارگاه‌های تخصصی آموزشی با محوریت کاربردی‌بودن و تقاضامحور بودن برگزار کرده است و مشاوره‌های تخصصی به فناوران نیز ارائه می‌کند».

دکتر شاکرمی اظهار داشت:«پنج سال است که پارک علم و فناوری لرستان تشکیل شده است و خوشبختانه روند خوبی را در زمینه ارائه خدمات طی کرده است».

رئیس پارک علم و فناوری لرستان تصریح کرد:«برای حمایت از نخبگان در زمینه‌ی حوزه‌ی کاری پارک علم و فناوری، معافیت‌های گمرکی و مالیاتی هم از جمله مشوق‌هاست».

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان دکتر محسن عباسی است که به همراه سایر اعضای هیئت علمی دانشکده در این جلسه حضور داشت.

نمایندگان شرکت پشتیبانی امور دام لرستان، اداره دامپزشکی استان و اتاق بازرگانی، هرکدام نقطه نظرات خود درباره‌ی مزیت‌های کشاورزی و دامپروری استان و نیز مشکلات و چالش‌های موجود را بیان کردند.

مدیر بخش «کارآفرینی و ارتباط با جامعه» دانشگاه لرستان، دکتر سیدنجم‌الدین الماسی است.  


 


۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۰
۲۳۳۳ بازدید