اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی برای دانشجویان مستعد و برتر دانشگاه لرستان

۱۳۹۷/۰۲/۰۹

کارگاه آموزشی «سیاست‌ها و مقررات بنیاد ملی نخبگان»، به همراه تجلیل از جمعی از دانشجویان مستعد و برتر دانشگاه لرستان برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر احسان رشیدیان در سخنانی گفت:«رسالت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان حمایت از استعدادها و جذب و هدایت سرمایه‌های فکری دانشجویی است».

دکتر رشیدیان تشریح کرد:«تلاش این است که سطح علمی دانشجویان اعتلا یابد و به این منظور تسهیلات خوبی به دانشجویان مستعد داده شده است».

وی افزود:«جامعه‌ی امروز یک جامعه دانایی‌محور است و وظیفه دفتر استعدادهای درخشان جذب و حمایت از استعدادهای علمی است».

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان تصریح کرد:«باید کوشش کرد مشارکت نخبگان در امور مختلف جامعه، بیش از پیش افزایش یابد».

مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان، دکتر سعید غلام‌رضایی گفت:«بنیاد نخبگان استان لرستان خدمات خوبی به دانشجویان مستعد و برتر ارائه کرده است».

وی تشریح کرد:«دانشجویان باید از شیوه‌نامه‌های جوایز تحصیلی و سایر مقررات بنیاد نخبگان آگاهی کامل داشته باشند و این کارگاه‌ها در راستای آموزش است».

دکتر غلام‌رضایی اظهار داشت:«آگاهی و اطلاع دانشجویان از شیوه‌نامه‌ها و مقررات بنیاد نخبگان استان باعث می‌شود که دانشجویان بتوانند راحت‌تر از خدمات بنیاد نخبگان استفاده کنند».

رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان، دکتر حمزه امیری نیز در سخنانی گفت:«وظیفه‌ی ماست که شرایط را برای تبدیل شدن دانشجوی مستعد به دانشجوی نخبه فراهم کنیم».

وی بیان داشت:«تسهیلات مختلفی از طرف بنیاد نخبگان استان لرستان به دانشجویان مستعد و برتر در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اعطا می‌‌شود».

دکتر امیری تصریح کرد:«باید تلاش کنیم دانشگاه‌ها از پژوهش‌محوری به سوی کارآفرینی حرکت کنند».

کارشناس بنیاد نخبگان استان لرستان _ رحمان کلانتری _ مباحث کارگاهی آموزشی درباره شیوه‌نامه‌ها، مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه را برای دانشجویان توضیح داد.

از دانشجویان مستعد مقاطع کارشناسی _ورودی 93 _ و مقطع دامپزشکی _ورودی 91 _ نیز تجلیل شد.

کارگاه، ظهر روز یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان برگزار شد.  


 


۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۰
۲۹۸۸ بازدید