اخبار

نشست پرسش و پاسخ مدیران فرهنگی دانشگاه لرستان با دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت

۱۳۹۷/۰۱/۲۹

مدیران حوزه کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، با دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت، نشست پرسش و پاسخ برگزار کردند.

دوشنبه 27 فروردین‌ماه، مدیران و کارشناسان حوزه‌ی کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان راهی مرکز آموزش عالی کوهدشت شدند و ضمن بازدید از مرکز آموزش عالی کوهدشت، از نزدیک به گفت‌وگو و پرسش و پاسخ با دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت پرداختند.

رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت، دکتر شهرام ملکی است.

هدف از این بازدید و پرسش و پاسخ، ارتقاء بیش از پیش فعالیت‌های فرهنگی مرکز آموزش عالی کوهدشت در راستای کیفی‌سازی و بهینه‌سازی فعالیت‌های فرهنگی است.

دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت، نقطه نظرات و پرسش‌های خود را با مدیران و کارشناسان فرهنگی دانشگاه لرستان در میان گذاشتند و مدیران و کارشناسان نیز به پرسش‌ها، پاسخ دادند.

فعالیت در حوزه‌هایی همچون نشریات دانشجویی، تشکل‌های فرهنگی و هنری دانشجویی، فعالیت‌های قرآنی، تشکل‌های اسلامی دانشجویی، اردوهای تفریحی، زیارتی و سیاحتی، اجرای نمایش و تئاتر و مسابقات ورزشی، تورهای لرستان‌گردی و امثالهم، از جمله حوزه‌های کاری ذیل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان است که دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت (وابسته به دانشگاه لرستان) درباره‌ی آنها به بیان نقطه‌نظرات، پرسش‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند.

مرکز آموزش عالی کوهدشت دارای دو رشته تحصیلی زبان و ادبیات انگلیسی و ریاضیات و کاربردها در مقطع کارشناسی است.   

سلیمانی، افخمی، جزایری و امید از جمله مدیران و کارشناسانی بودند که در جمع دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت حضور یافتند و به پرسش‌ها و نقطه نظرات آنها پاسخ‌ داده و مشورت‌های لازم را ارائه نمودند.



 


۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۰:۰۰
۲۹۲۲ بازدید