اخبار

اولین جلسه‌ی شورای فرهنگی دانشگاه لرستان در سال 97

۱۳۹۷/۰۱/۲۲

جلسه‌ی شورای فرهنگی دانشگاه لرستان به ریاست دکتر خسرو عزیزی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه لرستان، فرارسیدن عید مبعث را به جامعه دانشگاهیان شادباش گفت.

دکتر عزیزی تشریح کرد:«همه باید کوشش کنیم در راستای تحقق شعار سال _حمایت از کالای داخلی _ از تولیدات ساخت داخل حمایت کنیم».

وی توضیح داد:«در راستای اقتصاد مقاومتی که حمایت از کالای داخلی نیز جزء آن است تصویب شده که هر عضو هیئت علمی اگر ایده‌ای و طرحی داشته باشد که منجر به تجاری‌سازی و تولید داخلی بشود پایه تشویقی به او تعلق گیرد».

دکتر عزیزی اظهار داشت:«یکی از اقدامات عملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، خرید تجهیزات ساخت داخل برای آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان بوده است».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی گفت:«نزدیک به هفت سال توفیق خدمت در دانشگاه لرستان را داشته‌ام و جو دانشگاه لرستان یک جو دوستانه، معنوی و با اخلاق است».

حجت‌‌الاسلام و المسلمین حسینی اظهار امیدواری کرد همه بتوانند در تحقق شعار سال _ حمایت از کالای ایرانی _ گامهای اثربخشی بردارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل نیز گفت:«شعار سال _ حمایت از کالای ایرانی _ یک شعار بسیار مهم است».

وی تشریح کرد:«همه باید کوشش کنیم از کالای ایرانی حمایت شود».

در این جلسه، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی دانشجویان و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، حضور داشتند.

درخواست‌های تشکل‌های دانشجویی دانشگاه و درخواستهای مراکز آموزش عالی کوهدشت، پلدختر و الشتر (وابسته به دانشگاه لرستان) _ برنامه‌های فرهنگی _ در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه، صبح روز چهارشنبه 22 فروردین‌ماه در سالن کنفرانس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان تشکیل شد.

 


 


۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۰
۳۲۲۰ بازدید