اخبار

نشست مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاههای منطقه پنج به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۳۹۶/۱۲/۱۶

نشست شورای مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاههای منطقه پنج کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست که صبح روز چهارشنبه 16 اسفندماه در سالن کنفرانس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان برگزار شد، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر محمد فیضیان گفت:«دانشگاه لرستان ارتباط خوبی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان دارد و باید دانشجویان شاهد و ایثارگر، مشارکت بیشتری در تهیه پایان‌نامه‌های کاربردی داشته باشند که این رویکرد، حرکت کردن در مسیر دانشگاه نسل سوم است».

دکتر فیضیان تشریح کرد:«دانشگاه نسل سوم دانشگاهی است کارآفرین و پایان‌نامه‌ها نیز باید به سوی کاربردی بودن و رفع معضلات جامعه حرکت کنند».

وی اظهار داشت:«در راستای دانشگاه نسل سوم، تفاهم‌نامه‌های خوب علمی و پژوهشی بین دانشگاه لرستان و بخش خصوصی اقتصادی و صنعتی استان منعقد شده است».

او بیان کرد:«همچنین بین دانشگاه لرستان و دستگاههای اجرایی استان نیز تفاهم‌نامه‌های متعددی منعقد شده است تا دانشگاه نقش بیشتری در رفع مشکلات و معضلات منطقه‌ای و استانی داشته باشد».

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان تصریح کرد:«اینکه پایان‌نامه‌های دانشجویی در مسیر کاربردی، تهیه شوند از عناصر تقویت‌کننده‌ی اقتصاد مقاومتی است».

گفتنی است در این نشست، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، مراد مرادپور حضور داشت.

مدیر شاهد و امور ایثارگران دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین است.

حاضران در جلسه، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

دانشگاههای منطقه پنج:

دانشگاه لرستان؛

دانشگاه آیت‌اله العظمی بروجردی؛

دانشگاه ایلام؛

دانشگاه کردستان؛

دانشگاه صنعتی کرمانشاه؛

دانشگاه رازی کرمانشاه.  


 


۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۰
۳۲۵۴ بازدید