اخبار

جلسه مشترک مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با مسئولان دانشگاه لرستان

۱۳۹۶/۱۱/۳۰

جلسه‌ی مشترکی با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، مشاور امور ایثارگران استاندار لرستان (قربانی)، رئیس دانشگاه لرستان (دکتر عزیزی)، مدیرکل بازرسی استانداری لرستان (کشکولی) و معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان (دکتر جعفری) تشکیل شد.

این جلسه، صبح روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه در محل کار اتاق رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی تشکیل شد.

مشاور امور ایثارگران استاندار لرستان، نادر قربانی، از ریاست و تیم مدیریتی دانشگاه لرستان سپاسگزاری کرد به این خاطر که همیشه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پیشگام بوده اند.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی نیز تصریح کرد که همیشه در جذب نیرو در چارچوب قوانین و مقررات، دانشگاه لرستان سهمیه قانونی خانواده‌های ایثارگران (خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان) را اجرایی کرده است و تکریم این خانواده‌ها از رسالت‌های اخلاقی، شرعی و قانونی است.

دکتر عزیزی گفت:«چهل درصد از نیروهای انسانی دانشگاه لرستان از خانواده‌های ایثارگرند».

در این جلسه، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، محمود زرین‌جویی و رئیس اداره اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، مسعود احمدی نیز با توضیح اینکه یکی از چالش‌های اقتصادی استان، موضوع بیکاری است تأکید کردند اشتغالزایی برای خانواده‌های ایثارگران، باید بیش از پیش، در چارچوب قوانین، مدنظر ادارات و دانشگاههای استان قرار گیرد».

مسئول امور ایثارگران دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین است که در این جلسه حضور داشت.

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، دکتر محمد جعفری نیز تشریح کرد که خوشبختانه در بحث نیروی انسانی در دانشگاه لرستان، سهمیه خانواده‌های ایثارگران در بحث جذب، مورد توجه بوده و رعایت شده است.   

وی تصریح کرد:«وظیفه‌ی ماست که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشیم و تکریم خانواده‌های ایثارگران، همواره باید مورد توجه همه‌ی ما باشد».

اسماعیل صارمیان، مسئول روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان نیز در این جلسه، حضور داشت.     


 


۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۰:۰۰
۴۴۷۶ بازدید