اخبار

افتتاح ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان

۱۳۹۶/۱۱/۲۱

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور افتتاح شد.

زیربنای ساختمان: 2500 مترمربع.

اعتبار: سه میلیارد تومان.

28 کلاس درس و دو اتاق هماهنگی و اساتید. 

رفع مشکل کمبود فضای آموزشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان.

محل تأمین اعتبار: ردیف سایر منابع (تسهیلات بانکی).

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور در جمع خبرنگاران:

«خوشبختانه در مدت چهار سال گذشته، اقدامات زیرساختی مهمی در دانشگاه لرستان انجام شده که نتیجه‌اش افزایش سرانه‌ی فضای آموزشی در این دانشگاه بوده است».

«در دهه فجر امسال، پروژه‌های برجسته‌ای همچون ترمینال برون استانی خرم‌آباد افتتاح شد و افتتاح ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان هم از جمله همین پروژه‌های برجسته‌ی دهه فجر امسال است».

«اگرچه دولت، محدودیت‌های اعتباری مالی داشته است اما حرکت‌های زیرساختی و عمرانی در دانشگاه لرستان متوقف نشده و کارهای خوبی صورت گرفته است».

«پرو‌ژه‌ی ساخت ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان به سرعت اجرایی شد و در مدت یک سال و نیم به افتتاح رسید».

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی در جمع خبرنگاران:

«خوشبختاته براساس مجوزهای قانونی توانستیم از تسهیلات بانکی استفاده کنیم و ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ساخته شد و بعد از سالها، مشکل کمبود فضای آموزشی این دانشکده رفع شد».

«پرو‌ژه‌های متعددی در دانشگاه لرستان در دوره دولت تدبیر و امید در دانشگاه لرستان اجرایی شده است؛ از جمله: حصارکشی دانشگاه، ساختمان تکمیلی دانشکده علوم پایه، ساخت ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان، ساخت سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه لرستان، ساخت مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، ساخت بیمارستان دامپزشکی دانشگاه لرستان، تجهیز آزمایشگاه مرکزی شماره یک و دو دانشگاه لرستان، ساخت گلخانه‌های آموزشی و پژوهشی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان و دیگر پروژه‌ها».

تاریخ افتتاح پروژه: عصر روز شنبه 21 بهمن‌ماه 96

هم‌زمان یا ایام دهه فجر (فجر فاطمی).   



۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۰
۶۱۹ بازدید